• Σχόλιο του χρήστη 'Περικλής' | 30 Νοεμβρίου 2009, 19:23

    Το πρόβλημα της εκπαίδευσης δεν είναι η πρόσληψη που μέχρι σήμερα γίνεται αξιοκρατικά και το μικτό σύστημα το εφάρμοσε ο κ. Ευθυμίου ως δικαιότερο. Να δίνουν ΑΣΕΠ οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί αλλά μόνο ως προς το παιδαγωγικό-διδακτικό κομμάτι και ιδιαίτερα όλοι όσοι δεν έχουν διδαχθεί παιδαγωγικά-διδακτικά μαθήματα. Ποιος άλλος κλάδος-ειδικότητα δίνει εξετάσεις στο αντικείμενο σπουδών του για να διοριστεί; ΚΑΝΕΝΑΣ !!! όλοι οι πτυχιούχοι διορίζονται μόνο με το βαθμό πτυχίου και την προϋπηρεσία. Γιατί να θωρείται ότι οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί τα χρόνια των σπουδών τους δεν έμαθαν τίποτε και δεν αξιολογήθηκαν σωστά... αυτό προσβάλει και τους ίδιους και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Το πρόβλημα δεν είναι η επιστημονική γνώση των εκπαιδευτικών πάνω στο αντικείμενό τους αλλά η στάση και λειτουργία τους ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. Ξέρω αμέτρητους εκπαιδευτικούς που γνωρίζουν Φυσική, Μαθηματικά, Αρχαία κλπ σε επίπεδο διδακτορικού αλλά δεν μπορούν να σταθούν στην τάξη. Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι η πρόσληψη αλλά η αξιολόγηση καθ όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής τους δράσης. Μην γελιέστε η κατάργηση της επετηρίδας έγινε όχι γιατί δεν ήταν αξιοκρατική αλλά για να δώσει ελπίδα στους νέους που αποκτούσαν πτυχίο. Γιατί, μήπως πιστεύετε ότι όλοι αυτοί που διορίστηκαν με το ΑΣΕΠ είναι καλοί και άξιοι εκπαιδευτικοί!!! Μην τρελαθούμε δουλεύω σε γραφεία της εκπαίδευσης 20 και πλέον χρόνια και το ποσοστό των ακατάλληλων παραμένει κάθε έτος ίδιο... Η πολιτεία την πρόσληψη των εκπαιδευτικών την έβλεπε ενίοτε και ως βόλεμα ανέργων (βλ. 2η ξένη γλώσσα στο δημοτικό σχολείο κ.α.). Ο τρόπος πρόσληψης και αξιοκρατικός είναι και κοινωνικά δίκαιος. Αλλού είναι τα προβλήματα κύριοι.