Γιατί κατά προτεραιότητα τοποθετούνται οι ΠΕ71 και ΠΕ61 με μετάθεση ή απόσπαση; Δεν υπάρχουν κριτήρια για μεταθέσεις και αποσπάσεις που ισχύουν για όλη την εκπαίδευση βάσει μορίων; Γιατί αυτός ο διαχωρισμός; Η ειδική εκπαίδευση δεν αποτελεί κομμάτι της "ενιαίας" εκπαίδευσης όπως αναφέρεται και στα ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ;
Να αφαιρεθεί το «κατά προτεραιότητα» και να προστεθεί «με τα ισχύοντα κριτήρια της Γενικής Εκπαίδευσης» όπως άλλωστε αναφέρει και ο παρών νόμος στο άρθρο 16 παρ.1 «Η στελέχωση των ΣΜΕΑΕ, των ΤΕ, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, των προγραμμάτων παράλληλης στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι κατόπιν γνωμάτευσης του ΚΕΔΔΥ γίνεται από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σπουδές στην ΕΑΕ, οι οποίοι τοποθετούνται με τα ισχύοντα κριτήρια της γενικής εκπαίδευσης με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση ή αναπλήρωση. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί ανήκουν στις Διευθύνσεις της αντίστοιχης βαθμίδας εκπαίδευσης.»
Επίσης υπάρχει αντίφαση με το άρθρο 21 παρ 8 του παρόντος νόμου «Οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών της ΕΑΕ γίνονται από υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις της ΕΑΕ και σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στην γενική Εκπαίδευση.»
Γιατί κατά προτεραιότητα τοποθετούνται οι ΠΕ71 και ΠΕ61 με μετάθεση ή απόσπαση; Δεν υπάρχουν κριτήρια για μεταθέσεις και αποσπάσεις που ισχύουν για όλη την εκπαίδευση βάσει μορίων; Γιατί αυτός ο διαχωρισμός; Η ειδική εκπαίδευση δεν αποτελεί κομμάτι της "ενιαίας" εκπαίδευσης όπως αναφέρεται και στα ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ; Να αφαιρεθεί το «κατά προτεραιότητα» και να προστεθεί «με τα ισχύοντα κριτήρια της Γενικής Εκπαίδευσης» όπως άλλωστε αναφέρει και ο παρών νόμος στο άρθρο 16 παρ.1 «Η στελέχωση των ΣΜΕΑΕ, των ΤΕ, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, των προγραμμάτων παράλληλης στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι κατόπιν γνωμάτευσης του ΚΕΔΔΥ γίνεται από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σπουδές στην ΕΑΕ, οι οποίοι τοποθετούνται με τα ισχύοντα κριτήρια της γενικής εκπαίδευσης με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση ή αναπλήρωση. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί ανήκουν στις Διευθύνσεις της αντίστοιχης βαθμίδας εκπαίδευσης.» Επίσης υπάρχει αντίφαση με το άρθρο 21 παρ 8 του παρόντος νόμου «Οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών της ΕΑΕ γίνονται από υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις της ΕΑΕ και σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στην γενική Εκπαίδευση.»