"ζ) Την εισήγηση στις αρμόδιες υπηρεσίες της περιοχής αρμοδιότητάς τους για την ίδρυση, την κατάργηση, την προαγωγή, τον υποβιβασμό, τη μετατροπή ή τη συγχώνευση των ΣΜΕΑΕ και των Τμημάτων Ένταξης, την προσθήκη ομάδων προσαναλοτισμού τομέων και ειδικοτήτων στα Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και στα Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια."
Οι εργαζόμενοι στα ΚΕΔΔΥ από την υπηρεσία τους θα έχουν άποψη και θα κρίνουν τις διάφορες σχολικές δομές; Ή με τη μία μόνο σύντομη «διαφοροδιαγνωστική εξέταση και αξιολόγηση» του/της μαθητή/τριας θα μπορούν να κρίνουν καθολικά το ενίοτε πλαίσιο; Και βάση ποιων κριτηρίων θα πραγματοποιούνται όλα αυτά;
"ζ) Την εισήγηση στις αρμόδιες υπηρεσίες της περιοχής αρμοδιότητάς τους για την ίδρυση, την κατάργηση, την προαγωγή, τον υποβιβασμό, τη μετατροπή ή τη συγχώνευση των ΣΜΕΑΕ και των Τμημάτων Ένταξης, την προσθήκη ομάδων προσαναλοτισμού τομέων και ειδικοτήτων στα Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και στα Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια." Οι εργαζόμενοι στα ΚΕΔΔΥ από την υπηρεσία τους θα έχουν άποψη και θα κρίνουν τις διάφορες σχολικές δομές; Ή με τη μία μόνο σύντομη «διαφοροδιαγνωστική εξέταση και αξιολόγηση» του/της μαθητή/τριας θα μπορούν να κρίνουν καθολικά το ενίοτε πλαίσιο; Και βάση ποιων κριτηρίων θα πραγματοποιούνται όλα αυτά;