Όσον αφορά την παράγραφο 5 iii που αναφέρεται στην επ’ αόριστον αναπηρία τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%) η μοριοδότηση είναι άδικη θα πρέπει να υπάρχει ξεχωριστός πινάκας όπως ίσχυε μέχρι τώρα και να γίνεται η πρόσληψη με ποσόστωση,φυσικά στο πίνακα θα μπορούν να ενταχθούν μόνο δάσκαλοι με σπουδές στην ειδική αγωγή.
Επιπλέον, εκπαιδευτικοί με ανάπηρα τέκνα θα μπορούν να εργαστούν εφόσον έχουν σπουδές στην ειδική αγωγή. Το οτι έχουν ένα παιδί με αναπηρία δεν τους κάνει αυτόματα ειδικούς. για παράδειγμα αν έχω ένα παιδί με προβλήματα λόγου μπορώ να γίνω λογοθεραπεύτρια;
όσον αφορά τη μοριοδότηση των μεταπτυχιακών που προωθείται,η άποψη μου με βρίσκει σύμφωνη με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ.
αν όμως περάσει αυτή η αδικία φροντίστε το μεταπτυχιακό που θα κάνει ένας εκπαιδευτικός στο κλάδο της ψυχολογίας, να τον κάνει αυτόματα ψυχολόγο! (με μοριοδότηση φυσικά!)
Όσον αφορά την παράγραφο 5 iii που αναφέρεται στην επ’ αόριστον αναπηρία τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%) η μοριοδότηση είναι άδικη θα πρέπει να υπάρχει ξεχωριστός πινάκας όπως ίσχυε μέχρι τώρα και να γίνεται η πρόσληψη με ποσόστωση,φυσικά στο πίνακα θα μπορούν να ενταχθούν μόνο δάσκαλοι με σπουδές στην ειδική αγωγή. Επιπλέον, εκπαιδευτικοί με ανάπηρα τέκνα θα μπορούν να εργαστούν εφόσον έχουν σπουδές στην ειδική αγωγή. Το οτι έχουν ένα παιδί με αναπηρία δεν τους κάνει αυτόματα ειδικούς. για παράδειγμα αν έχω ένα παιδί με προβλήματα λόγου μπορώ να γίνω λογοθεραπεύτρια; όσον αφορά τη μοριοδότηση των μεταπτυχιακών που προωθείται,η άποψη μου με βρίσκει σύμφωνη με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ. αν όμως περάσει αυτή η αδικία φροντίστε το μεταπτυχιακό που θα κάνει ένας εκπαιδευτικός στο κλάδο της ψυχολογίας, να τον κάνει αυτόματα ψυχολόγο! (με μοριοδότηση φυσικά!)