• §1 Γίνεται σαφής αναφορά στο κατηγορικό-ιατρικό μοντέλο και όχι το κοινωνικό μοντέλο, στο οποίο στηρίζεται τόσο η «Κύρωση της Σύμβασης για τα Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες» όσο και οι προτεινόμενες Ευρωπαϊκές και διεθνείς πολιτικές.
• §5δ Στο σημείο αυτό του σχεδίου νόμου, ο όρος «Καθολικός Σχεδιασμός για Μάθηση» αναφέρεται στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εκπαιδευτικού υλικού για τη διασφάλιση της προσβασιμότητας των ατόμων με αναπηρία. Ωστόσο, θα έπρεπε ο συγκεκριμένος όρος να αναφέρεται στη σχεδίαση ενός Προγράμματος Σπουδών για όλους τους μαθητές, όπου η προσβασιμότητα για όλους θα είναι σημείο αναφοράς εξ αρχής. Στο τέλος της §5δ θα πρέπει να προστεθούν και οι ΕΔΕΑΥ.
• § 6 α Σε ποιες περιπτώσεις απαιτείται έγκαιρη ιατρική διάγνωση;
• §6δ Ποιες οι διαφορές των «ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων» και των «προγραμμάτων αποκατάστασης»; Θα μπορούσαν να οριστούν στο άρθρο 1.
• §1 Γίνεται σαφής αναφορά στο κατηγορικό-ιατρικό μοντέλο και όχι το κοινωνικό μοντέλο, στο οποίο στηρίζεται τόσο η «Κύρωση της Σύμβασης για τα Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες» όσο και οι προτεινόμενες Ευρωπαϊκές και διεθνείς πολιτικές. • §5δ Στο σημείο αυτό του σχεδίου νόμου, ο όρος «Καθολικός Σχεδιασμός για Μάθηση» αναφέρεται στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εκπαιδευτικού υλικού για τη διασφάλιση της προσβασιμότητας των ατόμων με αναπηρία. Ωστόσο, θα έπρεπε ο συγκεκριμένος όρος να αναφέρεται στη σχεδίαση ενός Προγράμματος Σπουδών για όλους τους μαθητές, όπου η προσβασιμότητα για όλους θα είναι σημείο αναφοράς εξ αρχής. Στο τέλος της §5δ θα πρέπει να προστεθούν και οι ΕΔΕΑΥ. • § 6 α Σε ποιες περιπτώσεις απαιτείται έγκαιρη ιατρική διάγνωση; • §6δ Ποιες οι διαφορές των «ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων» και των «προγραμμάτων αποκατάστασης»; Θα μπορούσαν να οριστούν στο άρθρο 1.