• ΓΕΝΙΚΑ: Η κατηγοριοποίηση των μαθητών σε «μαθητές με αναπηρία και εεα», «μαθητές με εεα» δεν είναι ιδιαίτερα λειτουργικός. Πώς έχει προκύψει;
• §5 Γιατί στους χαρισματικούς μαθητές δεν έχουν εφαρμογή οι υπόλοιπες διατάξεις του νόμου; Δεν έχουν, για παράδειγμα, δικαίωμα υποστήριξης με εφαρμογή των αρχών του Καθολικού Σχεδιασμού για Μάθηση; Ή όταν, δευτερογενώς, εμφανίσουν προβλήματα συμπεριφοράς & δυσκολίες προσαρμογής;
• ΓΕΝΙΚΑ: Η κατηγοριοποίηση των μαθητών σε «μαθητές με αναπηρία και εεα», «μαθητές με εεα» δεν είναι ιδιαίτερα λειτουργικός. Πώς έχει προκύψει; • §5 Γιατί στους χαρισματικούς μαθητές δεν έχουν εφαρμογή οι υπόλοιπες διατάξεις του νόμου; Δεν έχουν, για παράδειγμα, δικαίωμα υποστήριξης με εφαρμογή των αρχών του Καθολικού Σχεδιασμού για Μάθηση; Ή όταν, δευτερογενώς, εμφανίσουν προβλήματα συμπεριφοράς & δυσκολίες προσαρμογής;