• Θα πρέπει να αναφέρονται πρώτα οι ΕΔΕΑΥ και στη συνέχεια τα ΚΕΔΔΥ & τα ΙΠΔ
• §2 Να προσδιοριστεί ο όρος «αξιολόγηση» στο άρθρο 1
• §3 Γίνεται αναφορά στο «εξατομικευμένο πρόγραμμα». Επειδή ο όρος «εξατομικευμένο» μπορεί να παρερμηνευτεί ως σχεδίαση και εφαρμογή για παρέμβαση 1-1, θα μπορούσε να αντικατασταθεί με τον όρο «Ατομικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης»
• Τα ΚΕΔΔΥ: Στη συγκεκριμένη παράγραφο δεν γίνεται αναφορά στις ΕΔΕΑΥ και στην παρέμβαση που αυτές κάνουν πριν οι μαθητές παραπεμφθούν για αξιολόγηση στα ΚΕΔΔΥ
• § ιβ ICF??? . Μήπως εννοείτε ICD?
• §4δ Η ΕΔΕΑΥ πριν τη λήψη αποφάσεων μπορεί να ζητά τεκμηριωμένη εισήγηση του Συλλόγου Διδασκόντων επί των μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων & των εκπαιδευτικών αναγκών του μαθητή που αξιολογείται. Γιατί να μην το κάνει ο εκπαιδευτικός ΕΑΕ;
• Θα πρέπει να αναφέρονται πρώτα οι ΕΔΕΑΥ και στη συνέχεια τα ΚΕΔΔΥ & τα ΙΠΔ • §2 Να προσδιοριστεί ο όρος «αξιολόγηση» στο άρθρο 1 • §3 Γίνεται αναφορά στο «εξατομικευμένο πρόγραμμα». Επειδή ο όρος «εξατομικευμένο» μπορεί να παρερμηνευτεί ως σχεδίαση και εφαρμογή για παρέμβαση 1-1, θα μπορούσε να αντικατασταθεί με τον όρο «Ατομικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης» • Τα ΚΕΔΔΥ: Στη συγκεκριμένη παράγραφο δεν γίνεται αναφορά στις ΕΔΕΑΥ και στην παρέμβαση που αυτές κάνουν πριν οι μαθητές παραπεμφθούν για αξιολόγηση στα ΚΕΔΔΥ • § ιβ ICF??? . Μήπως εννοείτε ICD? • §4δ Η ΕΔΕΑΥ πριν τη λήψη αποφάσεων μπορεί να ζητά τεκμηριωμένη εισήγηση του Συλλόγου Διδασκόντων επί των μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων & των εκπαιδευτικών αναγκών του μαθητή που αξιολογείται. Γιατί να μην το κάνει ο εκπαιδευτικός ΕΑΕ;