• § 1β Ο όρος «παράλληλη στήριξη» παραπέμπει σε διαχωριστική υποστήριξη του μαθητή. Θα μπορούσε να αντικατασταθεί με τον όρο «συνεκπαίδευση» μόνο του.
• § 1β Γίνεται αναφορά στην ….αλλαγή προσχολικής, δημοτικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ο όρος «αλλαγή» θα μπορούσε να αντικατασταθεί με τον όρο «μετάβαση»
• Δεν γίνεται σαφής αναφορά στη λειτουργία των Τμημάτων Ένταξης.
• § 4 «Όταν η φοίτηση των μαθητών με αναπηρία και εεα καθίσταται δυσχερής στα σχολεία του κοινού εκπαιδευτικού προγράμματος ή στα ΤΕ, λόγω των εεα…». Η οπτική που παρουσιάζεται στο συγκεκριμένο σημείο του σχεδίου νόμου θεωρεί το παιδί ως πρόβλημα. Οι νέες τάσεις, σε Ευρωπαϊκό ή /και σε διεθνές επίπεδο δεν θεωρούν ως πρόβλημα το παιδί αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα (Unesco, 2005).
• § 1β Ο όρος «παράλληλη στήριξη» παραπέμπει σε διαχωριστική υποστήριξη του μαθητή. Θα μπορούσε να αντικατασταθεί με τον όρο «συνεκπαίδευση» μόνο του. • § 1β Γίνεται αναφορά στην ….αλλαγή προσχολικής, δημοτικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ο όρος «αλλαγή» θα μπορούσε να αντικατασταθεί με τον όρο «μετάβαση» • Δεν γίνεται σαφής αναφορά στη λειτουργία των Τμημάτων Ένταξης. • § 4 «Όταν η φοίτηση των μαθητών με αναπηρία και εεα καθίσταται δυσχερής στα σχολεία του κοινού εκπαιδευτικού προγράμματος ή στα ΤΕ, λόγω των εεα…». Η οπτική που παρουσιάζεται στο συγκεκριμένο σημείο του σχεδίου νόμου θεωρεί το παιδί ως πρόβλημα. Οι νέες τάσεις, σε Ευρωπαϊκό ή /και σε διεθνές επίπεδο δεν θεωρούν ως πρόβλημα το παιδί αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα (Unesco, 2005).