Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑ | 30 Νοεμβρίου 2009, 20:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΘΙΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ 2,3 ΚΑΙ 4 ΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙ.. ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΩΝΤΑΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ.. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙ 'Η ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ.. ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ (ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΑΛΙ ΤΙ;;)