"1. Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετατίθενται, κατά προτεραιότητα στις δομές της ειδικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 που ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης."
Γιατί κατά προτεραιότητα; Δεν υπάρχουν κριτήρια για μεταθέσεις που ισχύουν για όλη την εκπαίδευση βάσει μορίων; Γιατί αυτός ο διαχωρισμός; Η ειδική εκπαίδευση δεν είναι μέρος της εκπαίδευσης; Γιατί αυτός ο υποβιβασμός της Μετεκπαίδευσης, των Μεταπτυχιακών και των Διδακτορικών;
Το άρθρο αυτό έρχεται σε αντίφαση με το άρθρο 32 παρ 5 του παρόντος νόμου όπου αναφέρει ότι «Οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εντός του οικείου Π.Υ.Σ.Π.Ε.-Π.Υ.Σ.Δ.Ε. για την Ειδική Αγωγή και εκπ/ση γίνονται με τις ίδιες προϋποθέσεις που γίνονται οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εντός του οικείου Π.Υ.Σ.Π.Ε.-Π.Υ.Σ.Δ.Ε. στην γενική εκπαίδευση».
Η πρώτη περίπτωση αφορά τις μεταθέσεις εκτός Π.Υ.Σ.Π.Ε.-Π.Υ.Σ.Δ.Ε και η δευτέρη εντός; Με ποια λογική υπάρχει αυτή η διαφορά; Υπάρχουν διαφορετικά κάθε φορά κριτήρια για το ίδιο θέμα βάσει ποιας λογικής;
Επίσης έρχεται σε αντίφαση με το άρθρο 16 παρ 1 του παρόντος νόμου «Η στελέχωση των ΣΜΕΑΕ, των ΤΕ, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, των προγραμμάτων παράλληλης στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι κατόπιν γνωμάτευσης του ΚΕΔΔΥ γίνεται από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σπουδές στην ΕΑΕ, οι οποίοι τοποθετούνται με τα ισχύοντα κριτήρια της γενικής εκπαίδευσης με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση ή αναπλήρωση. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί ανήκουν στις Διευθύνσεις της αντίστοιχης βαθμίδας εκπαίδευσης.»
Όπως επίσης έρχεται σε αντίφαση με το άρθρο 21 παρ 8 του παρόντος νόμου «Οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών της ΕΑΕ γίνονται από υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις της ΕΑΕ και σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στην γενική Εκπαίδευση.»
Θα πρέπει να αντικατασταθεί με:
Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετατίθενται τις δομές της ειδικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60 που πληρούν τα τυπικά προσόντα ή ΠΕ61, ΠΕ 70 που πληρούν τα τυπικά προσόντα ή ΠΕ71, ΠΕ11.01, που ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με τα ισχύοντα κριτήρια της Γενικής Εκπαίδευσης.
"3) Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις διορίζονται κατά σειρά: οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες επιτυχόντων διαγωνισμού κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του παρόντος νόμου, ο οποίος διαγωνισμός διεξάγεται από το ΑΣΕΠ , σύμφωνα με το ν. 3848/2010 άρθρο2 και 3 όπως αυτό έχει αντικατασταθεί στην παρ 1 εδαφ. β,γ,δ με τη μοριοδότηση του παρόντος νόμου άρθρο 21 παρ 3.i, 3.ii και 3iii κατά σειρά επιτυχίας των εχόντων τα ειδικά τυπικά προσόντα των κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 και όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50», εκτός του κλάδου ΠΕ11.01."
Μέχρι αυτό το σημείο γίνεται πρόβλεψη για μεταθέσεις μόνο των ΠΕ61 και ΠΕ71. Μετά από αυτές τις μεταθέσεις θα ακολουθούν διορισμοί; Πού βρίσκονται οι ΠΕ70 και ΠΕ60; Τι προβλέπεται γι’ αυτούς; Για τις μεταθέσεις και τους διορισμούς τους; Αμέσως μετά αναφέρεται στις αποσπάσεις.
"5)α. Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση όταν δεν καλύπτονται τα κενά με διορισμό ή μετάθεση, (αποσπώνται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71 και ΠΕ11.01
β. Στις απομένουσες θέσεις αποσπώνται εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60.50 ΠΕ70.50, καθώς και εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) των ειδικοτήτων, που προβλέπονται στην παραπάνω εκπαιδευτική βαθμίδα, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50»."
Γιατί κατά προτεραιότητα; Δεν υπάρχουν κριτήρια για αποσπάσεις που ισχύουν για όλη την εκπαίδευση βάσει μορίων; Γιατί αυτός ο διαχωρισμός; Γιατί αυτός ο υποβιβασμός της Μετεκπαίδευσης, των Μεταπτυχιακών και των Διδακτορικών;
"Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όταν δεν καλύπτονται τα κενά με διορισμό ή μετάθεση αποσπώνται εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50»."
Για άλλη μια φορά φαίνεται η τάση για διαχωρισμό του υποκλάδου της ΕΑΕ σε ανεξάρτητο κλάδο με όλες τις συνέπειες που αυτό θα έχει σε υπηρεσιακές μεταβολές, μεταθέσεις, αποσπάσεις κλπ
"8)Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% αναπηρία και άνω, σε μία μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), που έχουν απώλεια όρασης, ή ακοής και είναι τετραπληγικοί - παραπληγικοί τοποθετούνται με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση και αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου, μόνο σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες τυφλών, κωφών και με κινητική αναπηρία σε ποσοστό 30% ανά κλάδο και ειδικότητα, κατά προτεραιότητα "
Μια υπερβολικά Κλινική προσέγγιση της αναπηρίας και μια, χωρίς προηγούμενο, ετικετοποίηση και γκετοποίηση των αναπήρων. Μήπως θα πρέπει να προβλέπεται και στην Ελλάδα, οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία, στα πλαίσια της ένταξης/συμπερίληψης να εργάζονται ως επί το πλείστον σε δομές γενικής εκπαίδευσης έτσι ώστε και όλοι οι μαθητές/τριες, αλλά και η κοινωνία εν γένει, να γνωρίζουν και να ευαισθητοποιούνται σε θέματα που αφορούν τις κοινωνικά ευάλωτες ομάδες;
"Όλες οι κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ60 Νηπιαγωγών και ΠΕ70 Δασκάλων των Ειδικών Νηπιαγωγείων, των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων και των Τμημάτων Ένταξης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), μετατρέπονται σε οργανικές θέσεις των κλάδων ΠΕ61 Νηπιαγωγών ΕΑΕ και ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ, αντίστοιχα. Ομοίως μετατρέπονται οι οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) σε οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ."
Η παράγραφος αυτή είναιενάντια σε μία «ενιαία» εκπαίδευση όπως αναφέρεται στα ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ. Η μετονομασία/μετατροπή αυτή είναι ενάντια σε κάθε ενταξιακή εκπαίδευση. Για την ενταξιακή εκπαίδευση η Ελλάδα έχει ήδη υπογράψει με την Ευρωπαική Ένωση μέσω των συμφώνων και των διαφόρων συμβάσεων.
Επίσης με ποιον τρόπο οι συγκεκριμένες ειδικότητες στα ΚΕΔΔΥ θα αξιολογούν τους μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όταν δεν γνωρίζουν τα αναλυτικά προγράμματα των αντίστοιχων βαθμίδων; Θα αξιολογούν άρα βάσει ενός μέσου όρου ελλείψεων και όχι δεξιοτήτων. Πόσο ακόμα κλινικότητα χωράει στην εκπαίδευση και πόσες αναπηροποιήσεις;
"Οι υπηρετούντες με οργανική θέση ΠΕ60.50 και ή ΠΕ70.50 εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ειδικής Αγωγής ή σε ΕΕΕΕΚ, εξακολουθούν και υπηρετούν σε αυτές. Μετά την αποχώρησή τους από την υπηρεσία, οι οργανικές τους θέσεις μετατρέπονται σε ΠΕ61 και ΠΕ71 αντίστοιχα. "
Ενώ οι εκπαιδευτικοί θα ονομαστούν σε ΠΕ60,50 και ΠΕ70,50 θα υπηρετούν σε θέσεις ΠΕ60 και ΠΕ70; Γιατί αυτή η εμμονή στον παραλογισμό του «.50» που μόνο προβλήματα δημιουργεί;
Επίσης πώς μπορεί να ερμηνευτεί αυτό το σημείο; Ότι κανένας ΠΕ70.50 δε θα τολμά να πάρει μετάθεση γιατί αυτόματα η θέση του θα μετατρέπεται σε ΠΕ71; Εφόσον όλες οι κενές οργανικές θέσεις θα είναι ΠΕ71 σε ποια οργανική θέση θα μπορεί να πάρει μετάθεση; Σε μία θέση με άλλο κωδικό; Κι αν είναι έτσι για πόσο θα μπορεί να είναι εκεί εφόσον η θέση θα είναι οργανικά ΠΕ71; Δε θα μπορούν να τον βγάλουν ανά πάσα στιγμή; Γιατί όλες οι θέσεις να μην μετατραπούν σε ΠΕ70/71;
"1. Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετατίθενται, κατά προτεραιότητα στις δομές της ειδικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 που ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης." Γιατί κατά προτεραιότητα; Δεν υπάρχουν κριτήρια για μεταθέσεις που ισχύουν για όλη την εκπαίδευση βάσει μορίων; Γιατί αυτός ο διαχωρισμός; Η ειδική εκπαίδευση δεν είναι μέρος της εκπαίδευσης; Γιατί αυτός ο υποβιβασμός της Μετεκπαίδευσης, των Μεταπτυχιακών και των Διδακτορικών; Το άρθρο αυτό έρχεται σε αντίφαση με το άρθρο 32 παρ 5 του παρόντος νόμου όπου αναφέρει ότι «Οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εντός του οικείου Π.Υ.Σ.Π.Ε.-Π.Υ.Σ.Δ.Ε. για την Ειδική Αγωγή και εκπ/ση γίνονται με τις ίδιες προϋποθέσεις που γίνονται οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις εντός του οικείου Π.Υ.Σ.Π.Ε.-Π.Υ.Σ.Δ.Ε. στην γενική εκπαίδευση». Η πρώτη περίπτωση αφορά τις μεταθέσεις εκτός Π.Υ.Σ.Π.Ε.-Π.Υ.Σ.Δ.Ε και η δευτέρη εντός; Με ποια λογική υπάρχει αυτή η διαφορά; Υπάρχουν διαφορετικά κάθε φορά κριτήρια για το ίδιο θέμα βάσει ποιας λογικής; Επίσης έρχεται σε αντίφαση με το άρθρο 16 παρ 1 του παρόντος νόμου «Η στελέχωση των ΣΜΕΑΕ, των ΤΕ, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, των προγραμμάτων παράλληλης στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι κατόπιν γνωμάτευσης του ΚΕΔΔΥ γίνεται από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σπουδές στην ΕΑΕ, οι οποίοι τοποθετούνται με τα ισχύοντα κριτήρια της γενικής εκπαίδευσης με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση ή αναπλήρωση. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί ανήκουν στις Διευθύνσεις της αντίστοιχης βαθμίδας εκπαίδευσης.» Όπως επίσης έρχεται σε αντίφαση με το άρθρο 21 παρ 8 του παρόντος νόμου «Οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών της ΕΑΕ γίνονται από υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις της ΕΑΕ και σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα στην γενική Εκπαίδευση.» Θα πρέπει να αντικατασταθεί με: Σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ μετατίθενται τις δομές της ειδικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60 που πληρούν τα τυπικά προσόντα ή ΠΕ61, ΠΕ 70 που πληρούν τα τυπικά προσόντα ή ΠΕ71, ΠΕ11.01, που ανήκουν οργανικά σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με τα ισχύοντα κριτήρια της Γενικής Εκπαίδευσης. "3) Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις διορίζονται κατά σειρά: οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες επιτυχόντων διαγωνισμού κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του παρόντος νόμου, ο οποίος διαγωνισμός διεξάγεται από το ΑΣΕΠ , σύμφωνα με το ν. 3848/2010 άρθρο2 και 3 όπως αυτό έχει αντικατασταθεί στην παρ 1 εδαφ. β,γ,δ με τη μοριοδότηση του παρόντος νόμου άρθρο 21 παρ 3.i, 3.ii και 3iii κατά σειρά επιτυχίας των εχόντων τα ειδικά τυπικά προσόντα των κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 και όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50», εκτός του κλάδου ΠΕ11.01." Μέχρι αυτό το σημείο γίνεται πρόβλεψη για μεταθέσεις μόνο των ΠΕ61 και ΠΕ71. Μετά από αυτές τις μεταθέσεις θα ακολουθούν διορισμοί; Πού βρίσκονται οι ΠΕ70 και ΠΕ60; Τι προβλέπεται γι’ αυτούς; Για τις μεταθέσεις και τους διορισμούς τους; Αμέσως μετά αναφέρεται στις αποσπάσεις. "5)α. Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση όταν δεν καλύπτονται τα κενά με διορισμό ή μετάθεση, (αποσπώνται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71 και ΠΕ11.01 β. Στις απομένουσες θέσεις αποσπώνται εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ60.50 ΠΕ70.50, καθώς και εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) των ειδικοτήτων, που προβλέπονται στην παραπάνω εκπαιδευτική βαθμίδα, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50»." Γιατί κατά προτεραιότητα; Δεν υπάρχουν κριτήρια για αποσπάσεις που ισχύουν για όλη την εκπαίδευση βάσει μορίων; Γιατί αυτός ο διαχωρισμός; Γιατί αυτός ο υποβιβασμός της Μετεκπαίδευσης, των Μεταπτυχιακών και των Διδακτορικών; "Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όταν δεν καλύπτονται τα κενά με διορισμό ή μετάθεση αποσπώνται εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50»." Για άλλη μια φορά φαίνεται η τάση για διαχωρισμό του υποκλάδου της ΕΑΕ σε ανεξάρτητο κλάδο με όλες τις συνέπειες που αυτό θα έχει σε υπηρεσιακές μεταβολές, μεταθέσεις, αποσπάσεις κλπ "8)Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% αναπηρία και άνω, σε μία μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), που έχουν απώλεια όρασης, ή ακοής και είναι τετραπληγικοί - παραπληγικοί τοποθετούνται με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση και αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου, μόνο σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες τυφλών, κωφών και με κινητική αναπηρία σε ποσοστό 30% ανά κλάδο και ειδικότητα, κατά προτεραιότητα " Μια υπερβολικά Κλινική προσέγγιση της αναπηρίας και μια, χωρίς προηγούμενο, ετικετοποίηση και γκετοποίηση των αναπήρων. Μήπως θα πρέπει να προβλέπεται και στην Ελλάδα, οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία, στα πλαίσια της ένταξης/συμπερίληψης να εργάζονται ως επί το πλείστον σε δομές γενικής εκπαίδευσης έτσι ώστε και όλοι οι μαθητές/τριες, αλλά και η κοινωνία εν γένει, να γνωρίζουν και να ευαισθητοποιούνται σε θέματα που αφορούν τις κοινωνικά ευάλωτες ομάδες; "Όλες οι κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ60 Νηπιαγωγών και ΠΕ70 Δασκάλων των Ειδικών Νηπιαγωγείων, των Ειδικών Δημοτικών Σχολείων και των Τμημάτων Ένταξης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), μετατρέπονται σε οργανικές θέσεις των κλάδων ΠΕ61 Νηπιαγωγών ΕΑΕ και ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ, αντίστοιχα. Ομοίως μετατρέπονται οι οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) σε οργανικές θέσεις του κλάδου ΠΕ71 Δασκάλων ΕΑΕ." Η παράγραφος αυτή είναιενάντια σε μία «ενιαία» εκπαίδευση όπως αναφέρεται στα ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ. Η μετονομασία/μετατροπή αυτή είναι ενάντια σε κάθε ενταξιακή εκπαίδευση. Για την ενταξιακή εκπαίδευση η Ελλάδα έχει ήδη υπογράψει με την Ευρωπαική Ένωση μέσω των συμφώνων και των διαφόρων συμβάσεων. Επίσης με ποιον τρόπο οι συγκεκριμένες ειδικότητες στα ΚΕΔΔΥ θα αξιολογούν τους μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης όταν δεν γνωρίζουν τα αναλυτικά προγράμματα των αντίστοιχων βαθμίδων; Θα αξιολογούν άρα βάσει ενός μέσου όρου ελλείψεων και όχι δεξιοτήτων. Πόσο ακόμα κλινικότητα χωράει στην εκπαίδευση και πόσες αναπηροποιήσεις; "Οι υπηρετούντες με οργανική θέση ΠΕ60.50 και ή ΠΕ70.50 εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ειδικής Αγωγής ή σε ΕΕΕΕΚ, εξακολουθούν και υπηρετούν σε αυτές. Μετά την αποχώρησή τους από την υπηρεσία, οι οργανικές τους θέσεις μετατρέπονται σε ΠΕ61 και ΠΕ71 αντίστοιχα. " Ενώ οι εκπαιδευτικοί θα ονομαστούν σε ΠΕ60,50 και ΠΕ70,50 θα υπηρετούν σε θέσεις ΠΕ60 και ΠΕ70; Γιατί αυτή η εμμονή στον παραλογισμό του «.50» που μόνο προβλήματα δημιουργεί; Επίσης πώς μπορεί να ερμηνευτεί αυτό το σημείο; Ότι κανένας ΠΕ70.50 δε θα τολμά να πάρει μετάθεση γιατί αυτόματα η θέση του θα μετατρέπεται σε ΠΕ71; Εφόσον όλες οι κενές οργανικές θέσεις θα είναι ΠΕ71 σε ποια οργανική θέση θα μπορεί να πάρει μετάθεση; Σε μία θέση με άλλο κωδικό; Κι αν είναι έτσι για πόσο θα μπορεί να είναι εκεί εφόσον η θέση θα είναι οργανικά ΠΕ71; Δε θα μπορούν να τον βγάλουν ανά πάσα στιγμή; Γιατί όλες οι θέσεις να μην μετατραπούν σε ΠΕ70/71;