• Σχόλιο του χρήστη 'Πετραντωνακής Γεώργιος' | 30 Νοεμβρίου 2009, 20:53

    Σχετικά με τις μεταθέσεις χρειάζεται μια ριζική αλλαγή στον τρόπο μοριόδοτησης η οποία να εξυπηρετεί τον εξής στόχο: "ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ Η ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ" Ένα τέτοιο σύστημα θα μπορούσε να είναι το εξής: 1) Η 1η επιλογή κάθε εκπαιδευτικού να είναι το 1ο κριτήριο για μετάθεση Δηλαδή μια οργανική θέση διεκδικείται μόνο από αυτούς που την έχουν δηλώσει ως πρώτη επιλογή. Αν δεν υπάρχουν εκπ/κοι που να την έχουν ως 1η επιλογή εξετάζονται οι αιτήσεις αυτών που την έχουν σε 2η θέση και ούτω καθεξής. 2) Η εντοπιότητα να αποτελεί το δεύτερο κατά σειρά κριτήριο Δηλαδή από τους εκπαιδευτικούς με την ίδια πρώτη προτίμηση προτάσσονται αυτομάτως αυτοί που έχουν εντοπιότητα 3) Συνυπηρέτηση το τρίτο κατά σειρά κριτήριο. 4) Μοριά υπηρεσίας και άλλα μόρια Επίσης σχετικά με τις αποσπάσεις σε γραφεία/φορείς δεν πρέπει οι εκπ/κοι αυτοί να παίρνουν τα μόρια της οργανικής τους αλλά τα μόρια του γραφείου/φορέα που υπηρετούν.