Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Γιώτα | 30 Νοεμβρίου 2009, 21:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα, εκφράζοντας και τη δική μου άποψη όσον άφορα τις προτάσεις της κ.Διαμαντοπούλου, να θέσω μία ερώτηση:Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες τα δημιουργούν οι εκπαιδευτικοί?Αλλάζοντας η κ.Διαμαντοπούλου το τρόπο πρόσληψης αυτών θεωρεί πως θα προσφέρεται στα παιδιά καλύτερη εκπαίδευση?Με θυμώνει και με απογοητεύει ως πολίτη, το γεγονός ότι κάποιοι υποκρίνονται και ενδιαφέρονται δήθεν για μία καλύτερη παιδεία και πίσω από τα όποια μέτρα κρύβονται οικονομικά συμφέροντα. Δεν συμφωνώ με τις απόψεις της Υπουργού και τις θεωρώ προσωπικά άδικες.Γιατί να διορίζονται με γραπτό διαγωνισμό μόνο οι εκπαιδευτικοί? Θα πρέπει τότε αυτός ο τρόπος πρόσληψης να ισχύσει για όλους τους πτυχιούχους Α.Ε.Ι και Τ.Ε.Ι ώστε να υπάρχει δικαιοσύνη.Ο καλός εκπαιδευτικός κρίνεται στην πράξη,όταν έλθει αντιμέτωπος με διάφορες καταστάσεις όπου πρέπει να δείξει υπομονή και αγάπη για τα παιδιά.Ολοι ξέρουμε πιο είναι το σωστό και τι απάντηση πρέπει να δώσουμε σε μία ερώτηση παιδαγωγικού ή διδακτικού αντικειμένου.Το θέμα είναι να το πράττουμε κιόλας. Επίσης ποιός είναι αυτός που θα κρίνει, όταν διοριστώ, αν είμαι καλή ή κακή δασκάλα. Με ποιό δικαίωμα να είμαι δόκιμη επί δύο χρόνια. Οι υπόλοιποι συνάδελφοι πριν από μας γιατί δεν κρίθηκαν.Πιστεύω ότι η πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ με μοριοδότηση είναι πιο δίκαιο μέτρο. Να μετράει ο βαθμός πτυχίου καταρχήν, η προυπηρεσία, η οικογενειακή κατάσταση, μεταπτυχιακοί τίτλοικ.λ.π.Τελειώνοντας θα ήθελα να πω ότι όταν λειτουργούμε με την ενσυναίσθηση, όταν βάζουμε τη θέση μας στη θέση του άλλου, κάνουμε λιγότερα λάθη!