Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Π Ε 11 Φυσικής Αγωγής | 25 Νοεμβρίου 2009, 18:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κ. Διαμαντοπούλου Πρώτα απο όλα σεβασμό στο άνθρωπο ! Σεβασμό και έμπρακτη - ουσιαστική αξιοποίηση του εκπ/κου με προυπηρεσία ! Όχι επειδή αυτή μετρά παραπάνω - ως αντικειμενικό κριτήριο - απο επιτυχία ΑΣΕΠ, μεταπτυχιακά, βαθμό πτυχίου, διδακτορικό ή κάτι άλλο. Ίσως κάποιοι παράμετροι να είναι δικαολογημένα ΄΄βαρύτεροι΄΄ και πιο αυπρόσδεκτοι στην αξιολόγηση και κατάταξη των εκπ/κων. Όμως υπάρχει μια μεγάλη ΔΙΑΦΟΡΑ που ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ. Οι εκπ/κοι με προυπηρεσία ( πχ 24 μηνών ) δεν είναι αυτοί που ΦΤΑΙΝΕ για τα προσόντα που δεν έχουν ή που θέλετε να λάβετε υπόψη απο εδώ και πέρα. Να συμφωνήσω με όλα όσο λέτε και θα κάνετε στο μέλλον. Όμως ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ την προυγούμενη ζωή των εκπ/κων με προυπηρεσία. Δεν ήταν δική τους επιλογή ! Ήταν το ΔΙΚΟ ΣΑς ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠ/ΣΗΣ. Ίσως να πήγαιναν και αυτοί για μεταπτυχιακό δίπλωμα. Ίσως μάζευαν κι αυτοί τίτπλους και άλλα προσόντα. Έπέλεξαν την προυπηρεσία γιατί ΕΤΣΙ ΤΟΥς ΕΙΠΑΤΕ. Σεβαστείτε τα λόγια και τις πράξεις σας Το μόνο σίγουρο είναι οτι αυτοί ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.