Κ. Υπουργέ,
θεωρώ ότι πρέπει να επανεξετάσετε το νομοσχέδιο της ειδικής αγωγής. Παρόλο που δεν εργάζομαι στον κλάδο, έχω όμως τα παιδιά μου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (νηπιαγωγείο-το ένα σε τμήμα ένταξης )και ως εκ΄τούτου με θίγει άμεσα αφού θεωρώ ότι μειώνει την εκπαίδευσή τους καθώς:
1) Προτάσσονται όσοι τελειώνουν ένα προπτυχιακό τμήμα. Θα πρέπει να μοριοδοτηθούν όλοι με βάση τα ακαδημαϊκά τους κ.λπ. προσόντα, δίνοντας ιδιαίτερα βαρύτητα στις σπουδές στην Ανώτατη εκπαίδευση, μετά το κύριο πτυχίο τους. Δεδομένου, ότι μιλάμε για ένταξη και για γενικό σχολείο, δηλαδή ότι οι ειδικοί παιδαγωγοί θα εργάζονται μέσα στην τάξη θεωρώ ότι θα πρέπει σαφώς πρώτα να έχουν τελειώσει την γενική παιδαγωγική επιστήμη. Είναι καλό και για τα παιδιά χωρίς αναπηρία. Επίσης, είναι ανεπίτρεπτο να προσπερνάνε και να δουλεύουν σε αυτές τις τάξεις (που έχουν πιστέψτε με μεγάλες απαιτήσεις)άτομα μικρής ηλικίας, με ένα πτυχίο έναντι άλλων. Μοριοδότηση σε άλλους, με ιδιαίτερη βαρύτητα στις μεταπτυχιακές αλλά και διδακτορικές σπουδές. Επιπλέον χαμηλή μοριοδότηση στην προϋπηρεσία και όχι 0,20. Δεν δίνεται κίνητρο για δια βίου εκπαίδευση, αλλά και 'νομιμοποιούνται'. όσους επέλεξαν έναν εύκολο δρόμο και την αυξημένη πριν χρόνια ζήτηση.
2) Οχι άλλα σεμινάρια, όχι μοριοδότηση των παλιών αλλά και χαμηλή στα νέα. Η ποιότητα των γνώσεων που προσφέρουν δεν βοηθούν ούτε τα παιδιά με η χωρίς αναπηρία.
Θέλουμε οι εκπαιδευτικοί μας να μην είναι εφοδιασμένοι και μορφωμένοι; Θέλουμε οι ειδικοί παιδαγωγοί που είναι μέσα στις γενικές τάξεις να μην είναι κάτοχοι και της γενικής και της 'ειδικής' παιδαγωγικής; Τα παιδιά με, αλλά και χωρίς αναπηρία θέλουνε ένα εκπαιδευτικό που να έχει μόνο προπτυχιακό τίτλο σπουδών; Θέλουμε να δίνουμε κίνητρα για δια βίου εκπαίδευση σε ανώτατο όμως επίπεδο;Θέλουμε όντως ένα ενταξιακό σχολείο;
Σας παρακαλώ λοιπόν να λάβετε υπόψιν τα παραπάνω.
Κ. Υπουργέ, θεωρώ ότι πρέπει να επανεξετάσετε το νομοσχέδιο της ειδικής αγωγής. Παρόλο που δεν εργάζομαι στον κλάδο, έχω όμως τα παιδιά μου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (νηπιαγωγείο-το ένα σε τμήμα ένταξης )και ως εκ΄τούτου με θίγει άμεσα αφού θεωρώ ότι μειώνει την εκπαίδευσή τους καθώς: 1) Προτάσσονται όσοι τελειώνουν ένα προπτυχιακό τμήμα. Θα πρέπει να μοριοδοτηθούν όλοι με βάση τα ακαδημαϊκά τους κ.λπ. προσόντα, δίνοντας ιδιαίτερα βαρύτητα στις σπουδές στην Ανώτατη εκπαίδευση, μετά το κύριο πτυχίο τους. Δεδομένου, ότι μιλάμε για ένταξη και για γενικό σχολείο, δηλαδή ότι οι ειδικοί παιδαγωγοί θα εργάζονται μέσα στην τάξη θεωρώ ότι θα πρέπει σαφώς πρώτα να έχουν τελειώσει την γενική παιδαγωγική επιστήμη. Είναι καλό και για τα παιδιά χωρίς αναπηρία. Επίσης, είναι ανεπίτρεπτο να προσπερνάνε και να δουλεύουν σε αυτές τις τάξεις (που έχουν πιστέψτε με μεγάλες απαιτήσεις)άτομα μικρής ηλικίας, με ένα πτυχίο έναντι άλλων. Μοριοδότηση σε άλλους, με ιδιαίτερη βαρύτητα στις μεταπτυχιακές αλλά και διδακτορικές σπουδές. Επιπλέον χαμηλή μοριοδότηση στην προϋπηρεσία και όχι 0,20. Δεν δίνεται κίνητρο για δια βίου εκπαίδευση, αλλά και 'νομιμοποιούνται'. όσους επέλεξαν έναν εύκολο δρόμο και την αυξημένη πριν χρόνια ζήτηση. 2) Οχι άλλα σεμινάρια, όχι μοριοδότηση των παλιών αλλά και χαμηλή στα νέα. Η ποιότητα των γνώσεων που προσφέρουν δεν βοηθούν ούτε τα παιδιά με η χωρίς αναπηρία. Θέλουμε οι εκπαιδευτικοί μας να μην είναι εφοδιασμένοι και μορφωμένοι; Θέλουμε οι ειδικοί παιδαγωγοί που είναι μέσα στις γενικές τάξεις να μην είναι κάτοχοι και της γενικής και της 'ειδικής' παιδαγωγικής; Τα παιδιά με, αλλά και χωρίς αναπηρία θέλουνε ένα εκπαιδευτικό που να έχει μόνο προπτυχιακό τίτλο σπουδών; Θέλουμε να δίνουμε κίνητρα για δια βίου εκπαίδευση σε ανώτατο όμως επίπεδο;Θέλουμε όντως ένα ενταξιακό σχολείο; Σας παρακαλώ λοιπόν να λάβετε υπόψιν τα παραπάνω.