• Σχόλιο του χρήστη 'xristos' | 30 Νοεμβρίου 2009, 22:16

    Θα πρέπει σε αυτή τη διαβούλευση να λάβετε υπ’ όψιν και τους καθηγητές οι οποίοι προέρχονται από την ιδιωτική εκπαίδευση των οποίων η σχολική μονάδα έκλεισε. Στην κατηγορία αυτή οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν πάνω από 24 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας στην ιδ. εκπαίδευση τότε καλούνται να συμπληρώσουν 2 χρόνια αναπλήρωσης ώστε να διοριστούν. Όμως πλέον οι αναπληρώσεις είναι ελάχιστες έτσι αναγκαζόμαστε να κάνουμε ωρομισθία έτσι ώστε κάποια στιγμή να διοριστούμε συμπληρώνοντας τον απαιτούμενο χρόνο. Τι θα γίνει με αυτούς που βρίσκονται στην μέση του απαιτούμενου χρόνου; Θα πρέπει μετά από 15 χρόνια μέσα στα σχολεία να δώσουμε Α.Σ.Ε.Π. για να επιβεβαιώσουμε τι; Άνθρωποι που είναι 40-45 χρόνων που κάνουν 2 ή 3 δουλειές αφού τα χρήματα από τις ωρομισθίες και ελάχιστα είναι και καταβάλλονται πολύ αργότερα που θα βρούνε χρόνο να διαβάσουν ή να πάνε φροντιστήριο. Μήπως δεν ξέρετε ότι με τους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π. θησαυρίζουν οι φροντιστηριούχοι; Αν τελικά ο Α.Σ.Ε.Π. είναι το μοντέλο εκείνο που θα δώσει λύση στο «πρόβλημα» των εκπαιδευτικών κι όχι το σημερινό 60%-40% που είναι και δικαιότερο, ας γίνει ότι και με μια σειρά άλλων κατηγοριών εργαζομένων Π.Ε. οι οποίες και βέβαια δεν δίνουν γραπτούς διαγωνισμούς αλλά απλά καταθέτουν πτυχίο προϋπηρεσία βαθμό και ημερομηνία κτήσης πτυχίου μεταπτυχιακά. Και ας φτιάξει πίνακες ο Α.Σ.Ε.Π. με τα κριτήρια αυτά. Γιατί ακυρώνετε τα πτυχία μας τους δασκάλους μας και τα ίδια τα πανεπιστήμια μας καλώντας μας να ξαναδώσουμε αντικείμενα τα οποία με επιτυχία έχουμε περάσει κατά το παρελθόν; Ποιο το νόημα του να διαγωνίζεται κάποιος που αποφοίτησε μόλις έναν πτυχιούχο του 1991;