Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο της Μαρίας ΠΕ70 Επίσης σε όλο το σώμα του κειμένου δεν υπάρχει κοινή ορολογία για τους μαθητές.Άλλοτε αναφέρονται ως «μαθητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» και άλλοτε ως «μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» και άλλοτε ως μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Γιατί δεν χρησιμοποιείται σε όλο το σώμα του κειμένου ο όρος μαθητές/τριες με «αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»; Μήπως οι διαφορετικές χρήσεις των όρων υποδηλώνουν ή/και διαφορετική αντιμετώπιση ή/και διαφορετική παροχή εκπαίδευσης ή/και διαφορετικά δικαιώματα και παροχές; Επιπλέον αναφέρεται η "Καθολική Σχεδίαση ή Σχεδίαση για Όλους" η οποία εδώ να υποθέσουμε ότι "αντικαθιστά" τη Διαφοροποιημένη διδασκαλία και παιδαγωγική, καθώς είναι δύο διαφορετικά πράγματα, που ξεκινούν από διαφορετικές αφετηρίες και έχουν διαφορετικό σκοπό και στόχους;
Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο της Μαρίας ΠΕ70 Επίσης σε όλο το σώμα του κειμένου δεν υπάρχει κοινή ορολογία για τους μαθητές.Άλλοτε αναφέρονται ως «μαθητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» και άλλοτε ως «μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» και άλλοτε ως μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Γιατί δεν χρησιμοποιείται σε όλο το σώμα του κειμένου ο όρος μαθητές/τριες με «αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»; Μήπως οι διαφορετικές χρήσεις των όρων υποδηλώνουν ή/και διαφορετική αντιμετώπιση ή/και διαφορετική παροχή εκπαίδευσης ή/και διαφορετικά δικαιώματα και παροχές; Επιπλέον αναφέρεται η "Καθολική Σχεδίαση ή Σχεδίαση για Όλους" η οποία εδώ να υποθέσουμε ότι "αντικαθιστά" τη Διαφοροποιημένη διδασκαλία και παιδαγωγική, καθώς είναι δύο διαφορετικά πράγματα, που ξεκινούν από διαφορετικές αφετηρίες και έχουν διαφορετικό σκοπό και στόχους;