Παρακαλούμε να συμπεριληφθεί στο νέο νόμο, η παράγραφος 4β του άρθρου 6 του νόμου 3699/2008, όπου αναφέρει ότι το σχολείο του Ιδρύματος Αγωγής Ανηλίκων είναι Ειδικό και στο νέο νόμο δεν αναφέρεται.
Νόμος 3699/2008, Άρθρο 6
4. Όταν η φοίτηση των μαθητών με αναπηρία και
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες καθίσταται ιδιαίτερα
δύσκολη στα σχολεία του κοινού εκπαιδευτικού προ−
γράμματος ή στα τμήματα ένταξης, λόγω των ειδικών
εκπαιδευτικών αναγκών τους, η εκπαίδευση των μαθη−
τών αυτών παρέχεται:
α) Σε αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ.
β) Σε σχολεία ή τμήματα που λειτουργούν είτε ως
αυτοτελή είτε ως παραρτήματα άλλων σχολείων σε
νοσοκομεία, κέντρα αποκατάστασης, ιδρύματα αγωγής
ανηλίκων, ιδρύματα χρονίως πασχόντων ή Υπηρεσίες
εκπαίδευσης και αποκατάστασης των Μονάδων Ψυχι−
κής Υγείας, εφόσον σε αυτά διαβιούν άτομα σχολικής
ηλικίας με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Οι εκπαιδευτικές αυτές δομές θεωρούνται ΣΜΕΑΕ που
υπάγονται στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρη−
σκευμάτων, εμπίπτουν στο πλαίσιο της ΕΑΕ παιδιών
σχολικής ηλικίας και εφαρμόζουν εκπαιδευτικά προ−
γράμματα που εποπτεύονται από το Υπουργείο Εθνικής
Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι λεπτομέρειες οργάνω−
σης και λειτουργίας αυτών των ΣΜΕΑΕ ρυθμίζονται από
κοινές υπουργικές αποφάσεις των καθ’ ύλην αρμόδιων
Υπουργών. Φορείς, Ν.Π.Ι.Δ., πιστοποιημένοι από το Ε.ΚΕ.
ΠΙΣ., μπορούν να παρέχουν ισότιμα με τις ΣΜΕΑΕ του
Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Εκπαί−
δευση, Κατάρτιση και Συμβουλευτικές Υποστηρικτικές
Υπηρεσίες σε άτομα άνω των δεκαπέντε (15) ετών με
βαριά νοητική υστέρηση και συνοδές αναπηρίες.
Παρακαλούμε να συμπεριληφθεί στο νέο νόμο, η παράγραφος 4β του άρθρου 6 του νόμου 3699/2008, όπου αναφέρει ότι το σχολείο του Ιδρύματος Αγωγής Ανηλίκων είναι Ειδικό και στο νέο νόμο δεν αναφέρεται. Νόμος 3699/2008, Άρθρο 6 4. Όταν η φοίτηση των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες καθίσταται ιδιαίτερα δύσκολη στα σχολεία του κοινού εκπαιδευτικού προ− γράμματος ή στα τμήματα ένταξης, λόγω των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών τους, η εκπαίδευση των μαθη− τών αυτών παρέχεται: α) Σε αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ. β) Σε σχολεία ή τμήματα που λειτουργούν είτε ως αυτοτελή είτε ως παραρτήματα άλλων σχολείων σε νοσοκομεία, κέντρα αποκατάστασης, ιδρύματα αγωγής ανηλίκων, ιδρύματα χρονίως πασχόντων ή Υπηρεσίες εκπαίδευσης και αποκατάστασης των Μονάδων Ψυχι− κής Υγείας, εφόσον σε αυτά διαβιούν άτομα σχολικής ηλικίας με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι εκπαιδευτικές αυτές δομές θεωρούνται ΣΜΕΑΕ που υπάγονται στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρη− σκευμάτων, εμπίπτουν στο πλαίσιο της ΕΑΕ παιδιών σχολικής ηλικίας και εφαρμόζουν εκπαιδευτικά προ− γράμματα που εποπτεύονται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι λεπτομέρειες οργάνω− σης και λειτουργίας αυτών των ΣΜΕΑΕ ρυθμίζονται από κοινές υπουργικές αποφάσεις των καθ’ ύλην αρμόδιων Υπουργών. Φορείς, Ν.Π.Ι.Δ., πιστοποιημένοι από το Ε.ΚΕ. ΠΙΣ., μπορούν να παρέχουν ισότιμα με τις ΣΜΕΑΕ του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Εκπαί− δευση, Κατάρτιση και Συμβουλευτικές Υποστηρικτικές Υπηρεσίες σε άτομα άνω των δεκαπέντε (15) ετών με βαριά νοητική υστέρηση και συνοδές αναπηρίες.