Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης | 30 Νοεμβρίου 2009, 22:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ας πάρουμε τα πράγματα λοιπόν με την σειρά γαι να δούμε πως φτάσαμε να συζητάμε σήμερα για αυτόν τον νόμο.Κάποτε πριν 14 περίπου χρόνια όταν ξεκίνησα εγώ να εργάζομαι ως αναπληρωτής υπήρχε μια σχετική ισορροπία σε αποσπάσεις και μεταθέσεις και ο καθένας μάζευε τα μόρια του και περίμενε διορισμό και κατόπιν μετάθεση η και απόσπαση αν υπήρχαν λόγοι.Όλα βέβαια δεν ήταν τέλεια αλλά γίνονταν και μεταθέσεις μετά τον πρώτο χρόνο στην οργανική η και μετά από δυο τρία ανάλογα γίνονταν και αποσπάσεις.Μετά το 2004 και ειδικά τα τελευταία 2 χρόνια περισσότερο φέτος υπάρχει μεγάλο πρόβλημα και ο λόγος είναι ο νόμος πρόσληψης των πολυτέκνων (περίπου 3500 τέτοιοι διορισμοί).Οι πολύτεκνοι διορίζονται αμέσως μόλις γραφούν στον πίνακα και μάλιστα όπου θέλουν ακόμα και αν δεν υπάρχει αντικείμενο για αυτούς.Τοποθετούνται κοντά στα σπίτια τους σε μικρές και μεγάλες πόλεις και πλέον περισσεύουν .Τα ΠΥΣΔΕ δεν ξέρουν που να τους τοποθετήσουν αναγκάζονται η να τους προκρίνουν έναντι παλαιοτέρων συναδέλφων (δύσκολο αυτό δεν σου πάει) ή τους στέλνουν γραμματειακή υποστήριξη ή υποστήριξη γενικά.Παίρνουν και οργανικές σιγά σιγά έναντι των παλαιότερων.Ερχεται τώρα και η υπουργός και τι λέει τα μάθαμε, στην ουσία όχι μεταθέσεις αμέσως, όχι αποσπάσεις κτλ Αν συνέχιστεί μάλιστα αυτή η κατάσταση οι λέξεις μετάθεση και απόσπαση θα είναι άγνωστη στο ΥΠΕΠΘ.Και εμείς μαζεύαμε και μαζεύετε μόρια. ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΕΥΝΟΙΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΟΣΩΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΛΛΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΑΝ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΕΣΗ.