Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ομάδα εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ16 πανεπιστημιακών | 30 Νοεμβρίου 2009, 23:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προς την Υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου, Με την απόφαση του ΥΠΕΠΘ να επιμορφωθούν οι έχοντες άνω των 30 μηνών προϋπηρεσία μουσικοί, δημιουργήθηκαν ορισμένα προβλήματα που πιθανώς δεν έχουν γίνει αντιληπτά ούτε από συναδέλφους, ούτε από τα Α.Ε.Ι., ούτε καν από το ίδιο το ΥΠΕΠΘ. Με την πρόσφατη τροπολογία του Νόμου για την παιδαγωγική επάρκεια που εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών καθηγητών (Εγκύκλιος 96596/Δ2/7-8-2009), στους σχετικούς πίνακες διορισμών 30μηνιτών μουσικών και αναπληρωτών μουσικών ειδικεύσεων και γενικής παιδείας ΤΕ16 προηγούνται οι απόφοιτοι ωδείων (δηλαδή όχι πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, ούτε καν ΤΕΙ, αλλά απλών ιδιωτικών σχολών) με 30μηνη προϋπηρεσία μέχρι 30-6-2008, οι οποίοι έχουν παρακολουθήσει σεμινάριο τρίμηνης παιδαγωγικής επιμόρφωσης στην ΑΣΠΑΙΤΕ και έπονται οι απόφοιτοι πανεπιστημιακών σχολών (ΤΕ 16 πανεπιστημιακής εκπαίδευσης). Συγκεκριμένα, με τη ρύθμιση αυτή εξισώνεται η παιδαγωγική κατάρτιση που αποκτάται από τις Παιδαγωγικές και Καθηγητικές Σχολές με το τρίμηνο σεμινάριο της ΑΣΠΑΙΤΕ Κατά συνέπεια υποβαθμίζονται τα Α.Ε.Ι. εφόσον αρκεί πλέον ένα απλό σεμινάριο για την είσοδο στην εκπαίδευση και εξισώνεται στην ουσία το πτυχίο ενός Α.Ε.Ι. με το απολυτήριο του Λυκείου. Με την τροπολογία αυτή το Υπουργείο Παιδείας γενίκευσε μια ρύθμιση, η οποία είχε προβλεφθεί για κατά περίπτωση εφαρμογή μόνο για ειδικότητες όπου δεν υπήρχαν απόφοιτοι πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (π.χ. κομμωτές, μηχανικοί αυτοκινήτων κ.α.). Συμβαίνει λοιπόν, το εξής: Απόφοιτος οποιουδήποτε ωδείου με 30μηνη προϋπηρεσία έχοντας παρακολουθήσει τρίμηνο σεμινάριο παιδαγωγικής επιμόρφωσης στην ΑΣΠΑΙΤΕ, όχι μόνο εξισώνεται ως προς τις παιδαγωγικές του γνώσεις με αυτόν που έχει σπουδάσει την παιδαγωγική επιστήμη στο πανεπιστήμιο, αλλά προηγείται στους πίνακες κατάταξης αναπληρωτών. Από ποιο σημείο της σχετικής τροπολογίας συνάγεται το συμπέρασμα ότι οι απόφοιτοι ωδείων που έχουν παρακολουθήσει τρίμηνο παιδαγωγικό σεμινάριο στην ΑΣΠΑΙΤΕ και έχουν 30μηνη προϋπηρεσία προηγούνται στο σχετικό πίνακα αναπληρωτών των αποφοίτων πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (ΤΕ 16 πανεπιστημιακής εκπαίδευσης); Προκειμένου να δοθεί άμεση λύση στα παραπάνω και να σταματήσει εδώ μια κατάσταση η οποία θα διαιωνιστεί, προτείνουμε: 1. Να ιεραρχηθούν οι παιδαγωγικές καταρτίσεις (12μηνη-3μηνη) πράγμα το οποίο θα διακρίνεται πλέον και στους πίνακες. 2. Να προηγούνται στους διορισμούς όσοι ήδη είναι κάτοχοι πτυχίου παιδαγωγικής καθηγητικής σχολής και η επιμόρφωση των υπολοίπων να γίνεται αναλόγως με τα κενά που στο εξής θα προκύπτουν. Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων να αντιμετωπίσει ολοκληρωμένα και με τη δέουσα προσοχή το θέμα της τοποθέτησης αναπληρωτών καθηγητών και της πρόσληψης μόνιμων καθηγητών στα μουσικά σχολεία της χώρας Με εκτίμηση Ομάδα Εκπαιδευτικών ΤΕ16 πανεπιστημιακής παιδαγωγικής κατάρτισης