Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΜΑΝΩΛΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ | 30 Νοεμβρίου 2009, 23:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι η καταξιωση του απαξιωτικου-"αξιοκρατικου" διαγωνισμου ΑΣΕΠ επιτυγχανεται μονο μεσω της εξαγγελιας ενος ικανοποιητικου αριθμου διοριστεων και οχι τετοιων που να αποθαρρυνουν τους διαγωνιζομενους "μαθητες" εκπαιδευτικους, δεδομενης της τεραστιας και μη προσδιορισμενης υλης ειδικα για τον κλαδο των φιλολογων, οι οποιοι διαγωνιζονται σε τρια γνωστικα αντικειμενα και η αναλογια στον προηγουμενο διαγωνισμο ηταν 1/39!!Κανονικα θα επρεπε οι ανωτατες σχολες, των οποιων οι αποφοιτοι προοριζονται για εκπαιδευτικοι να ενταξουν στο προγραμμα σπουδων τους υποχρεωτικα μαθηματα τα οποια θα διασφαλιζουν τη γνωστικη και παιδαγωγικη και γνωστικη επαρκεια των φοιτητων, οπως υποτιθεται οτι γινεται.Γι αυτο αλλωστε τις επιλεξαμε, πιστευοντας οτι δε θα χρειαστει να υποστουμε περαιτερω εξεταστικες διαδικασιες. Οοσν αφορα στο θεμα της προϋπηρεσιας η αναγκαιοτητα της διατηρησης τησ ειναι αδιαμφισβητητη και αδιαπραγματευτη.η εργασια καποιου ως ωρομισθιου εκπαιδευτικου, δεδομενης της επισφαλους θεσης του και της εξεφτελιστικης αμοιβης του εχει αποκλειστικο στοχο τον απωτερο διορισμο του. επιπλεον θα ηθελα να θιξω το θεμα των τριτεκνων εκπαιδευτικων :γιατι ενω σε ολο το δημοσιο τομεα προοριζεται γι΄αυτους το 10% του συνολου των θεσεων, στην εκπαιδευση ισχυει το 20% σε καθε φαση αναπληρωτων να ειναι τριτεκνοι?ποιος αποφασισε αυθαιρετα αυτο χωρις να θεσει ουτε ενα επιπλεον κριτηριο?Στον πινακα του 24μηνου ισχυει ως προϋποθεση μια επιτυχια στον ασεπ, η οποια κατα τη γνωμη μου αρκει, δεδομενου του γεγονοτος πως καποιοι δεν πετυχαν σε ασεπ ουτε μια φορα ενω αντιστοιχα εχουν διολου ευκαταφρονητες προϋπηρεσιες (βλεπε ΟΑΕΔ, ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟ,ΑΘΩΝΙΑΔΑ, ΒΕΛΛΑ) εντελει η ζωη ολων των μη διορισμενων εκπαιδευτικων διατρεχεται απο την ανασφαλεια, τις προσωπικες θυσιες του καθενος και την απαναποδειξη των ηδη αποδεδειγμανων ικανοτητων του. Αν θελετε να προαγετε την αξιοκρατια τοτε η καταργηση των ορων εισαγωγης της σιβιτανιδειου, της Βελλας Ιωαννινων και της Αθωνιαδας Σχολης οπως και του Οαεδ θα ηταν μια καλη αρχη.ευχαριστω