• Σχόλιο του χρήστη 'Έλσα Π.Ε.71 (10 χρόνια αναπληρώτρια)' | 6 Μαΐου 2014, 09:38

    η διατύπωση της παρ.3 άρθρο 16 «δύνανται να προσφέρουν εκπαιδευτικό έργο και σε μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες άλλων σχολείων» μπορεί να χρησιμοποιηθεί καταχρηστικά, με αποτέλεσμα ένας εκπαιδευτικός έαέ να γίνει «περιοδεύων» εκπαιδευτικός σε πολλά σχολεία. αυτό το γεγονός, ειδικά για την έιδική αγωγή και έκπαίδευση, θ’ αποτελέσει ποιοτική υποβάθμιση –αν όχι ακύρωση- του διδακτικού έργου. γι’ αυτό το λόγο προτείνουμε το εκπαιδευτικό έργο να προσφέρεται μόνο σε συστεγαζόμενα σχολεία. έιδάλλως, μπορεί να προσφέρεται σε προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας (εφόσον δεν υπάρχει ανάγκη για εξατομικευμένα προγράμματα) των συστεγαζόμενων σχολείων. έκτίμησή μας είναι –με βάση την πολύχρονη εμπειρία μας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα- ότι οι ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού είναι μεγάλες και οι εκπαιδευτικοί έαέ μπορούν να συμπληρώνουν πάντα το διδακτικό τους ωράριο σε μία σχολική μονάδα. στηρίζω τις θέσεις ΣΑΤΕΑ. Επιπλέον, το άρθρο 16 λέει σπουδές στην ΕΑΕ, όχι ¨"ειδίκευση¨"- ένα μεταπτυχιακό.