• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΦΗ ΤΑΤΣΗ' | 30 Νοεμβρίου 2009, 23:31

    ΚΑΛΗ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΑΘΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝΤΑΙ ΣΠΑΣΜΩΔΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ , ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΕΚ ΒΑΘΡΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΟΥ.ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΟΡΟΥΝ:1.ΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2.ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΒΑΘΜΙΔΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΥΛΗ,ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ,ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΤΟΥ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.3.ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ . ΝΑ ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΕΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΟΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ΕΛΕΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΚΥΝΗΓΟΥΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ.4.ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ , ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. 5. ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΜΕ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.6.ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ.7. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ,ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΤΗΣΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΜΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.