• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Ταμπάκος' | 30 Νοεμβρίου 2009, 23:35

    Αγαπητοί συμμετέχοντες στη διαβούλευση, αν και έχω καταθέσει ήδη τις απόψεις μου τόσο για τις μεταθέσεις όσο και για τις αποσπάσεις, διαβάζοντας τα σχόλια που έχουν γίνει παίρνω την αφορμή να θέσω κάποια ερωτήματα (πάντα στα πλαίσια της λογικής και μόνο) προς τους ανθρώπους που θα κληθούν να νομοθετήσουν αλλά και να εκφράσω και τις απόψεις μου. ________________ Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι κάποιος θα μετατεθεί ή αποσπασθεί στον τόπο συμφερόντων του. 1η ερώτηση: Έχει τα κότσια το υπουργείο να νομοθετήσει με τρόπο που να λέει ότι για να μετατεθεί ή αποσπασθεί κάποιος πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει σχολείο/α για να τοποθετηθεί; Δεν νοείται κατά τη γνώμη μου μετακίνηση προσωπικού αν δεν υπάρχει κενό στην περιοχή μετακίνησης εκτός από ειδικές περιπτώσεις (άτομα με αποδειγμένα προβλήματα υγείας, έγκυες, μητέρες με παιδιά κάτω των 5). ________________ Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα μόρια που έχει μαζέψει κάποιος για να διορισθεί συνεχίζουν να υπολογίζονται και αφού μονιμοποιηθεί. 2η ερώτηση: Για λόγους δικαιοσύνης ως προς τους συναδέλφους που διορίστηκαν μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και με το σκεπτικό ότι πρέπει να ξεκινούν όλοι από την ίδια αφετηρία είστε διατεθιμένοι ή να μηδενίζεται τα προϋπάρχοντα μόρια ή να μοριοδοτήσετε με κάποιον τρόπο και την προϋπηρεσία που έχει κάποιος στον ιδιωτικό τομέα; ________________ Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί από τότε εφαρμόσθηκε το 60% ΑΣΕΠ - 40% ενιαίος πίνακας, (παρ' όλη την αδικία που εμπεριέχει) οι διοριστέοι του πίνακα διαλέγουν πρώτοι σχολεία. 3η ερώτηση: Για λόγους δικαιοσύνης και επιβράβευσης των ωρών διαβάσματος και της επιτυχίας τους μήπως θα έπρεπε να διαλέγουν σχολεία πρώτα οι διοριστέοι απ' το ΑΣΕΠ. ________________ Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί εμείς, οι του εκπαιδευτικού κλάδου, να θεωρούμε ότι σε 1, 2. 3 άντε το πολύ σε 4 χρόνια θα μετρατεθούμε εκεί που θέλουμε ή έστω θα αποσπασθούμε. Οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι γιατί να μην έχουν αυτό το προνόμιο; Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί όσοι δούλεψαν αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι λένε ότι έχουν κριθεί στην αίθουσα, άρα είναι άξιοι να μονιμοποιηθούν. Ποιος τους αξιολόγησε και πως; Η αλήθεια όμως είναι ότι ουσιαστικά κανένας μας δεν αξιολογήθηκε ποτέ κι από κανέναν ακόμα και μετά το διορισμό. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί αυτοί που αποσπάσθηκαν σε γραφεία το ένα ή ακόμα και τα δύο πρώτα χρόνια μετά το διορισμό τους αξιολογήθηκαν ως ικανοί να διδάξουν απ' τους διευθυντές που συνέταξαν την έκθεση αξιολόγησής τους. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το Υπουργείο Παιδείας διορίζει τους πολύτεκνους χωρίς άλλα κριτήρια ενώ στα υπόλοιπα Υπουργεία δεν συμβαίνει το ίδιο. Οι πολύτεκνοι πτυχιούχοι σχολών που μπορούν να διορισθούν στην εκπαίδευση θεωρούνται προνομιούχοι πολύτεκνοι; Πιστεύω ότι όποια απάντηση και να δοθεί πάντα θα επιδέχεται επιπλέον ερώτημα και δεν θα πείθει ποτέ. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί παίρνουμε το κίνητρο απόδοσης όλοι οι εκπαιδευτικοί, ανεξαιρέτως; Τι σόι κίνητρο είναι αυτό; Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί οι αποσπασμένοι στα γραφεία καθώς επίσης και οι γυμναστές παίρνουν το επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί οι διευθύνσεις εκπαίδευσης απαιτούν απ' τους ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04 να συμπληρώσουν ωράριο οπωσδήποτε και απ' τους υπόλοιπους δεν έχουν καμία απαίτηση; Επίσης πάνω σ' αυτό ποτέ δεν κατάλαβα γιατί να πληρωνόμαστε το ίδιο όλες οι ειδικότητες ανεξαρτήτως ωρών διδασκαλίας, κούρασης και γενικότερα προσφοράς στο σχολείο; Η αλήθεια είναι ότι ξέφυγα και λίγο απ' το θέμα αλλά κάπως πρέπει να εκφράσω και τις απορίες μου. Ένας συνάδελφός σας που δεν τα καταλαβαίνει όλα πολύ καλά Κωνσταντίνος Ταμπάκος μαθηματικός Τρίκαλα