Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Αποστόλης | 30 Νοεμβρίου 2009, 23:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα Διαμαντοπούλου! Έχω τελειώσει Μηχανικός έργων Υποδομής ΤΕΙ, είμαι στον πίνακα αναπληρωτών εδώ και 3 χρόνια. Έδωσα εξετάσεις στον ΑΣΕΠ το Φεβρουάριο ύστερα από γενική προκήρυξη χωρίς να γνωρίζω για πόσες θέσεις διαγωνίζομαι και ύστερα από 10 μήνες (μόλις προχθές) βγήκαν τα αποτελέσματα, όπου είμαι επιτυχών και με καλή σειρά αλλά δεν θα διοριστώ και ούτε πρόκειται με τέτοιες αδικίες που γίνονται, γιατί προτάσσονται πάντα οι πτυχιούχοι ΑΣΠΑΙΤΕ/ΣΕΛΕΤΕ λόγω παιδαγωγικών, άσχετα αν στα παιδαγωγικά εγώ έγραψα καλύτερα από αυτούς. Αυτό συμβαίνει μόνο σε 4 ειδικότητες που καλύπτει η ΑΣΠΑΙΤΕ, ενώ σε ΟΛΟΥΣ τους άλλους κλάδους Τεχνικών κ.λ.π., διορίζονται και χωρίς παιδαγωγικά. Εδώ υπάρχει ζήτημα ισονομίας, δεν διασφαλίζουμε πλαίσιο ίσων ευκαιριών και δυνατοτήτων σε όλους, όπως επαγγέλεστε στο σύστημα πρόσληψης. "Ενώ ζητάμε από τους γονείς των παιδιών να πληρώνουν τους μισθούς όλων των υπαλλήλων, με τους φόρους τους, ταυτόχρονα τους αποκλείουμε από τις ευκαιρίες που δημιουργούν τα λεφτά τους" Για να είναι λοιπόν Συνταγματική όλη η διαδικασία θα πρέπει να διορίζονται επί ίσοις όροις όλοι οι επιτυχόντες με σειρά βαθμολογίας, όπως και διαγωνίζονται επί ίσοις όροις και μάλιστα και στα παιδαγωγικά και μετά ας συμπληρώσουν την παιδαγωγική τους κατάρτιση, όπως συνέβαινε και συμβαίνει με όλους τους άλλους κλάδους. Στους συγκακριμένους 4 κλάδους ΠΕ 17 ( Πολιτικοί, Μηχανολόγοι, Ηλ/γοι, Ηλ/κοί) που υπάρχουν και στην ΑΣΠΑΙΤΕ, δεν διορίζονται ή διορίζονται πολλοί λίγοι, παρά το γεγονός ότι τους καλούν για αναπληρωτές και ωρομίσθιους, γιατί υπερκαλύπτονται συνεχώς από αποφοίτους της ΑΣΠΑΙΤΕ. Επιπροσθέτως, οι της ΑΣΠΑΙΤΕ που διορίζονται με μόνο όπλο τα παιδαγωγικά, στα 8 εξάμηνα διδάσκονται 29 μαθήματα ειδικότητας, τα υπόλοιπα είναι παιδαγωγικά, άρα έχουν μειωμένες γνώσεις σε σχέση με αποφοίτους ΤΕΙ που διδάσκονται 40 μαθήματα. Και μάλιστα για να εξισωθούν οι της ΑΣΠΑΙΤΕ με τους αποφοίτους ΤΕΙ πρέπει να φοιτήσουν ένα έτος ακόμη. ώστε να διδαχθούν και τα υπόλοιπα μαθήματα (οδηγός σπουδών ΑΣΠΑΙΤΕ παρ. 4.3, σελ. 13) Πώς λοιπόν θα διδάξουν μαθήματα ειδικότητας που δεν έχουν διδαχθεί και μάλιστα πρωτεύοντα? Και εδώ υπάρχει ένα ζήτημα ισονομίας και ισοπολιτείας. Αλλά και η ΑΣΠΑΙΤΕ Θεσ/νίκης και άλλα παραρτήματα παίρνουν κάθε χρόνο 3 ή 4 άτομα και έτσι δεν μας δίνεται η δυνατότητα, ούτε σαν ιδιώτες, να αποκτήσουμε παιδαγωγική κατάρτιση. Και σε κάθε περίπτωση, εάν δεν θέλετε να εφαρμόσετε το αυτονόητηο και το δίκαιο, βάλτε ποσοστό στους διορισμούς των επιτυχώντων στο ΑΣΕΠ, με παιδαγωγικά και χωρίς. Ελπίζουμε αυτές οι Αντισυνταγματικές διαδικασίες να μη συνεχιστούν και επι των ημερών σας, δίνοντας λαβή στην παραπαιδεία γιατί έχουν ξεφυτρώσει αρκετά φροντιστήρια του είδους όπου πληρώνουν αρκετά λεφτά οι γονείς μας και στο τέλος να συμβαίνουν όλα τα παραπάνω! Τέλος θα ήθελα την άποψη του υπουργείου για όλα τα παραπάνω στα χρονικά περιθώρια που προβλέπει η κείμενη Νομοθεσία. Ευχαριστώ. '