Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΤΣΑΤΣΙΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | 30 Νοεμβρίου 2009, 23:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το γεγονός ότι για κάποιες ειδικότητες το να είσαι στον πίνακα πραγματικής προυπηρεσίας ίσως να οδηγεί σε αδιέξοδο και η μόνη λύση τελικά να είναι ο ΑΣΕΠ, μπορεί μέσα απο τον διάλογο να οδηγήσει σε κάποια λύση.Το παράλογο του να βρίσκεσαι σε ένα πίνακα που κανονικά,άν εφαρμοζόταν νόμος απο το 1986 όπως θα έπρεπε ,απλά δέν θα υπήρχαν αδιόριστοι για να μπούν μπορεί κάποιος απο το υπουργείο να μου το αιτιολογήσει;Για να γίνω πιό σαφής, σύμφωνα με το άρθρο 92 του Νόμου Πλαισίου 1566/1985 θα έπρεπε να είχε συθσταθεί κλάδος καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων (ΠΕ8) στη βασική δομή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.Είναι ο ίδιος νόμος με βάση τον οποίο διορίζονται οι Γυμναστές,οι Μουσικοί και οι συνάδελφοι των Ξένων Γλωσσών εδώ και αρκετά χρόνια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Σύμφωνα με την ΔΟΕ το 1992 τα κενά που αφορούν στο μάθημα των Εικαστικών άν εφαρμοζόταν ο νόμος ήταν 1400.Αυτή την στιγμή στον πίνακα πραγματικής αλλα και μηδενικής προυπηρεσίας ήμαστε γύρω στους 700!Τρέχαμε τόσα χρόνια απο ολοήμερο σε ολοήμερο για το καρότο των μορίων για 60 θέσεις την χρονιά,οποια αλαγή και άν υπάρξει πάλι θα μπούμε στην διαδικασία να προσαρμοστούμε.Σύμφωνα με το υπουργείο, στόχος είναι η αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δυναμικού της χώρας όσο το δυνατόν καλύτερα και με πιο αντικειμενικό και αξιοκρατικό τρόπο,μήπως όμως θα έπρεπε να ασχοληθούμε πρώτα με τα παράλογα που πρίν ανέφερα;Εκτός και άν δέν είναι τόσο παράλογα τελικά,εκτός και άν η όλη αναστάτωση εξυπηρετεί άλλους σκοπούς. δέ μένει παρά να το δούμε.