Σχετικά με το άρθρο 2 παράγραφος 2: Όταν ο προσανατολισμός διάγνωσης και διαφοροδιάγνωσης αφορά στην εκπαιδευτική παρέμβαση και υποστήριξη του μαθητή στο σχολείο, γιατί περιλαμβάνονται στο σχέδιο νόμου Ιατροπαιδαγωγικές Υπηρεσίες όταν σύμφωνα με την παρ. 21 του άρθρου 28 του νόμου 4186/2013 οι γνωματεύσεις των Ιατροπαιδαγωγικών Υπηρεσιών ισχύουν χωρίς τη συμμετοχή σε αυτές εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής?
Σχετικά με το άρθρο 2 παράγραφος 2: Όταν ο προσανατολισμός διάγνωσης και διαφοροδιάγνωσης αφορά στην εκπαιδευτική παρέμβαση και υποστήριξη του μαθητή στο σχολείο, γιατί περιλαμβάνονται στο σχέδιο νόμου Ιατροπαιδαγωγικές Υπηρεσίες όταν σύμφωνα με την παρ. 21 του άρθρου 28 του νόμου 4186/2013 οι γνωματεύσεις των Ιατροπαιδαγωγικών Υπηρεσιών ισχύουν χωρίς τη συμμετοχή σε αυτές εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής?