Σχετικά με το άρθρο 24, παράγραφος 1 και τα ακαδημαικά κριτήρια:
1. Γιατί να αποκλείονται οι κάτοχοι διδακτορικού τίτλου στη Σχολική Ψυχολογία εφόσον μοριοδοτείται το αντίστοιχο μεταπτυχιακό Σχολικής Ψυχολογίας?
2. Πρόταση: Να προτάσσονται οι σχολικοί ψυχολόγοι, όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια, καθώς διαθέτουν πιστοποιημένη εξειδίκευση στην αξιολόγηση και χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων (π.χ. τεστ νοημοσύνης WISC-III,) καθώς και στη συμβουλευτική και υποστήριξη παιδιών και γονέων, σε αντίθεση με τους ψυχολόγους-κατόχους μεταπτυχιακού τίτλου στην Ειδική Αγωγή.
3. Πρόταση: Να μη μοριοδοτούνται τα σεμινάρια στην Ειδική Αγωγή, καθώς το ΕΕΠ διαθέτει τις γνώσεις που παρέχονται στα συγκεκριμένα σεμινάρια ήδη από το βασικό τίτλο σπουδών τους
Σχετικά με το άρθρο 24, παράγραφος 1 και τα ακαδημαικά κριτήρια: 1. Γιατί να αποκλείονται οι κάτοχοι διδακτορικού τίτλου στη Σχολική Ψυχολογία εφόσον μοριοδοτείται το αντίστοιχο μεταπτυχιακό Σχολικής Ψυχολογίας? 2. Πρόταση: Να προτάσσονται οι σχολικοί ψυχολόγοι, όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια, καθώς διαθέτουν πιστοποιημένη εξειδίκευση στην αξιολόγηση και χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων (π.χ. τεστ νοημοσύνης WISC-III,) καθώς και στη συμβουλευτική και υποστήριξη παιδιών και γονέων, σε αντίθεση με τους ψυχολόγους-κατόχους μεταπτυχιακού τίτλου στην Ειδική Αγωγή. 3. Πρόταση: Να μη μοριοδοτούνται τα σεμινάρια στην Ειδική Αγωγή, καθώς το ΕΕΠ διαθέτει τις γνώσεις που παρέχονται στα συγκεκριμένα σεμινάρια ήδη από το βασικό τίτλο σπουδών τους