Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Κουκουνάρας | 25 Νοεμβρίου 2009, 18:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαστε η μόνη χώρα με κριτήριο ικανότητας για τον εκπαιδευτικό την τεκνογονία. Υπάρχουν διορισμένοι εκπαιδευτικοί χωρίς καμία παιδαγωγική κατάρτιση, χωρίς να έχουν απαραίτητα τη δυνατότητα και με διάφορα πτυχία (νομικής, γεωπονίας, ιατρικής κ.λπ.), που δεν έχουν άμεση σχέση με την εκπαίδευση. Οι παραπάνω διορίστηκανγιατί είναι απλώς γονείς με περισσότερα από τρία παιδιά(κανείς δεν μπορεί να διαπιστώσει στην πραγματικότητα πόσο καλοί γονείς μπορεί να είναι). Από την άλλη υπάρχουν επιστήμονες με πτυχία, διδακτορικά, συνεχή ενημέρωση, ανύπαντροι, άτεκνοι, με ένα ή δύο παιδιά, επιτυχόντες σε ένα, δύο, τρεις, τέσσρεις κ.λπ. διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ που για μία λάθος επιλογή σε μία ερώτηση πολλαπλών επιλογών βρίσκονται έξω από το σχολείο, καταδικάζοντας τα παιδιά, κύριως των μεγάλων αστικών κέντρων (γιατί οι πολύτεκνοι διορίζονται όπου επιθυμούν)στο σκοταδισμό σαραντάρηδων και πενηντάρηδων, που θυμήθηκαν μετά το 2005 ότι κάπου έχουν κι ένα πτυχίο το οποίο μπορεί να τους χαρίσει με ευνοϊκούς όρους ένα χαρτζιλίκι των 1000€. Και δεν είναι μόνο οι πολύτεκνοι. Στους πίνακες των ωρομισθίων και ανπληρωτών βρίσκονται αυτοί, κυρίως, που βρήκανε το σωστό τρόπο. Υπάρχουν,δηλαδή, όλοι αυτοί που μαζεύουν ώρες από την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, γιατί γνωρίζουν ένα διευθυντή σχολείου,αυτοί που δουλεύουν στα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και Λύκεια, χωρίς να εμφανίζονται ή επειδή έχουν θείο μοναχό στο Άγιο Όρος, στο οποίο λειτουργεί η Αθωνιάδα ως παράθυρο διορισμού των ημετέρων και φυσικά το κοινό μυστικό όλων των πολιτικών. Η Σιβιτανίδειος Σχολή. Από αυτήν διορίστηκαν, μέσω του 40% της κ.Γιαννάκου, όλοι οι συγγενείς των δημάρχων, των βουλευτών και των μητροπολιτών (προεδρεύει ο Αρχιεπίσκοπος), χωρίς ΑΣΕΠ. Να μη μιλήσουμε για τα ΤΑΔ και τους γυμναστές με τις πλαστές προπονήσεις και την ατελειώτη κολακεία των μαθητών των αθλητικών τμημάτων από την οποία εξερτάται ο διορισμός τους. Να μη μιλήσουμε για τη μέχρι πριν λίγα χρόνια υπολογίσιμη προϋπηρεσία από τη Ριζάρειο ή για τους παράνομους διορισμούς αναπληρωτών με απλή συστατική επιστολή. Όλοι αυτοί δικαιούνται σήμερα να διοριστούν μέσω των διαφόρων καταλόγων και φυσικά δεν ντρέπονται κάνεναν λέγοντας ότι έχουν προϋπηρεσία και ότι προσφέρουν τόσα χρόνια στην εκπαίδευση.Είναι εμπαιγμός της γνώσης, της άμιλλας, της αριστείας, της παιδείας, της ικανότητας, των αξιών. Είναι η Ελλάδα που μισούμε και σίγουρα δε θέλουμε να εκπαιδεύει τα παιδιά μας στο σχολείο. Φυσικά μπορεί αναμεσά τους να υπάρχουν και ικανοί εκπαιδευτικοί, αλλά αυτό δεν κρίνεται από την προϋπηρεσία τους αλλα από τα πτυχία τους, την ενασχόλησή τους με την επιστήμη και τα προσόντα τους. Αν και ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ ενέχει την αδικία (πως σε τέσσερεις ώρες κρίνεται η επιστημονική κατάρτιση του υποψηφίου)είναι προς το παρόν ο μόνος δίκαιος τρόπος που υπάρχει. Τα παραπάνω δεν επιστημονική ανακοίνωση. Είναι η αλήθεια. Όσοι είναι κατά του διρισμού μέσω ΑΣΕΠ έχουν απλά ιδία συμφέροντα. Εκλιπαρώ την πολιτική ηγεσία να τους αγνοήσει.