Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Βιβιάνα Καραγκούνη | 1 Δεκεμβρίου 2009, 02:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με τον "κακοποιημένο" κλάδο ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών, ένα μικρό μάθημα Ιστορίας: -1889, Οθωμανική Θεσσαλονίκη. Ήδη από το πρώτο από τα σχολεία της Alliance Israélite Universelle εισάγεται η σχολική θεατρική δραστηριότητα για παιδευτικούς λόγους. Οι μαθητές στήνουν παραστάσεις, γράφουν ακόμα και δικά τους έργα, αρχίζουν να αμφισβητούν, απαλλάσσονται από δογματισμούς, αναπτύσσουν την κριτική τους σκέψη, προβληματίζονται ενεργά για μια σειρά από ζητήματα όπως οι έννοιες της ταυτότητας, της συλλογικότητας, της κατανόησης του Άλλου. Από τότε και για τις επόμενες δεκαετίες, το σχολικό θέατρο θα αποτελέσει το όχημα για τον εκσυγχρονισμό και τη χειραφέτηση μιας ολόκληρης κοινωνίας. Με τα γνωστά σε όλους μας αποτελέσματα. Η Ελλάδα του 2009 δυστυχώς έχει κοντή μνήμη. Και επειδή υποκριτικά μάλλον, μιλάμε για ΑΣΕΠ και μιλάμε και για προϋπηρεσία: Η προσωπική μου εμπειρία είναι ότι μέχρι πέρσι εργαζόμουν ως ωρομίσθια. Επίσης, πέρσι πέτυχα (μη διοριστέα) στον μοναδικό ΑΣΕΠ. Τίποτα από αυτά δεν είναι αρκετό, διότι φέτος, δεν με έχουν καλέσει καν για ωρομίσθια. Το Υπουργείο πρέπει να καταλάβει ότι με τέτοια συμπεριφορά δεν απαξιώνει τους θεατρολόγους. Περισσότερο αυτο-ακυρώνεται. Γιατί τελικά αποδεικνύεται ότι ανήκω σε μια ειδικότητα που είναι και μπροστά και πέρα από τα δεδομένα ενός στενόμυαλου και στείρου κράτους.