1.Η διάταξη με την οποία καθορίζεται το 23ο έτος ως ηλικιακό όριο εγγραφής στα Ειδικά
Επαγγελματικά Λύκεια δεν έχει καμία λογική ούτε ενισχύει τον ενταξιακό χαρακτήρα της εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία. Δεδομένου ότι από το χώρο της Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης απουσιάζουν τα «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας» θα πρέπει:
α) να αρθεί το ηλικιακό όριο που τίθεται στην παρ. 1 περ. β για την εγγραφή στα λύκεια ΕΑΕ
β) ή να δημιουργηθούν «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας» και στη Β/Βάθμια Εκπαίδευση ατόμων
με αναπηρία.
2. Να καταργηθεί το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 3 του άρθρου 9. Με αυτή τη ρύθμιση διευρύνονται ο κατάλογος των αναπηριών που μπορούν να ενταχθούν σε ΕΕΕΕΚ εξειδικευμένα σε κατηγορίες αναπηρίας όπως η τύφλωση ή κώφωση. Τέτοιου είδους ρυθμίσεις έρχονται σε αντίθεση με τις πρακτικές που υιοθετούνται σε διεθνές και ευρωπαϊκό επίπεδο. Η διάταξη αυτή στηρίζεται σε ποσοτικά δεδομένα παραγνωρίζοντας τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής διαδιακασίας.
1.Η διάταξη με την οποία καθορίζεται το 23ο έτος ως ηλικιακό όριο εγγραφής στα Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια δεν έχει καμία λογική ούτε ενισχύει τον ενταξιακό χαρακτήρα της εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία. Δεδομένου ότι από το χώρο της Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης απουσιάζουν τα «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας» θα πρέπει: α) να αρθεί το ηλικιακό όριο που τίθεται στην παρ. 1 περ. β για την εγγραφή στα λύκεια ΕΑΕ β) ή να δημιουργηθούν «Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας» και στη Β/Βάθμια Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία. 2. Να καταργηθεί το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 3 του άρθρου 9. Με αυτή τη ρύθμιση διευρύνονται ο κατάλογος των αναπηριών που μπορούν να ενταχθούν σε ΕΕΕΕΚ εξειδικευμένα σε κατηγορίες αναπηρίας όπως η τύφλωση ή κώφωση. Τέτοιου είδους ρυθμίσεις έρχονται σε αντίθεση με τις πρακτικές που υιοθετούνται σε διεθνές και ευρωπαϊκό επίπεδο. Η διάταξη αυτή στηρίζεται σε ποσοτικά δεδομένα παραγνωρίζοντας τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής διαδιακασίας.