Άρθρο 22§3ι
Σε αυτό το σημείο οφείλουμε να αναφέρουμε την πλήρη αντίθεσή μας με την εφαρμογή κοινής αντιμετώπισης των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία. Θεωρούμε ότι αυτή η νομοθετική οπτική υποβιβάζει τις πολύ υψηλής ποιότητας σπουδές που παρέχονται στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, όπως προκύπτει και από τα αποτελέσματα της πρόσφατης εξωτερικής αξιολόγησης του Τμήματος. Η υψηλή κατάρτιση του αποφοίτων του ΠΤΕΑ (επιτυχής παρακολούθηση τουλάχιστον θεωρητικών και εργαστηριακών 60 μαθημάτων και διετής πρακτική άσκηση σε μονάδες γενικής και ειδικής αγωγής) αναγνωρίζεται από όλη ανεξαιρέτως την εκπαιδευτική κοινότητα (σχολικών συμβούλων, διευθυντών και εκπαιδευτικών) και αποδεικνύεται από το άριστο έργο έχουν επιδείξει εργαζόμενοι επί 12ετία ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί σε δομές ειδικής αγωγής.
Επιπρόσθετα, η παρακολούθηση 4ετών προπτυχιακών προγραμμάτων στην ΕΑ αποτελεί μία διεθνή πρακτική για την επαγγελματική επάρκεια των εκπαιδευτικών ΕΑΕ, όπως τεκμηριώνεται και με την αναλυτική κατάσταση στις ΗΠΑ, όπου προσφέρονται 190 προπτυχιακά προγράμματα 4ετούς διάρκειας στην ΕΑ (http://graduate-school.phds.org/education-index/bachelors-in-special-education-degree-programs).
Άρθρο 22§3ι Σε αυτό το σημείο οφείλουμε να αναφέρουμε την πλήρη αντίθεσή μας με την εφαρμογή κοινής αντιμετώπισης των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην ΕΑΕ ή στη σχολική ψυχολογία. Θεωρούμε ότι αυτή η νομοθετική οπτική υποβιβάζει τις πολύ υψηλής ποιότητας σπουδές που παρέχονται στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, όπως προκύπτει και από τα αποτελέσματα της πρόσφατης εξωτερικής αξιολόγησης του Τμήματος. Η υψηλή κατάρτιση του αποφοίτων του ΠΤΕΑ (επιτυχής παρακολούθηση τουλάχιστον θεωρητικών και εργαστηριακών 60 μαθημάτων και διετής πρακτική άσκηση σε μονάδες γενικής και ειδικής αγωγής) αναγνωρίζεται από όλη ανεξαιρέτως την εκπαιδευτική κοινότητα (σχολικών συμβούλων, διευθυντών και εκπαιδευτικών) και αποδεικνύεται από το άριστο έργο έχουν επιδείξει εργαζόμενοι επί 12ετία ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί σε δομές ειδικής αγωγής. Επιπρόσθετα, η παρακολούθηση 4ετών προπτυχιακών προγραμμάτων στην ΕΑ αποτελεί μία διεθνή πρακτική για την επαγγελματική επάρκεια των εκπαιδευτικών ΕΑΕ, όπως τεκμηριώνεται και με την αναλυτική κατάσταση στις ΗΠΑ, όπου προσφέρονται 190 προπτυχιακά προγράμματα 4ετούς διάρκειας στην ΕΑ (http://graduate-school.phds.org/education-index/bachelors-in-special-education-degree-programs).