Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΣ | 1 Δεκεμβρίου 2009, 07:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία υπουργέ Εάν δεν τολμήσουμε ένα πλαίσιο που να διασφαλίζει συνάφεια τίτλων με το αντικείμενο θέσης που διεκδικείται π.χ για θέσεις διοίκησης αυξημένη μοριοδότηση τίτλων ΠΑΝΤΕΙΟΥ, ΝΟΜΙΚΗΣ κλπ για θέσεις σχολ. συμβούλων αυξημένη μοριοδότηση επιμόρφωσης σε ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΑ, μεταπτυχιακών στα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΚΛΠ δέν πετυχαίνουμε το ζητούμενο. Ποιός ο λόγος να εξαγγέλεται επιμόρφωση στελεχών σε σχολή δημόσιας διοίκησης και ήδη υπάρχοντα πτυχία σε τέτοιες πανεπιστημιακές σχολές να μην αξιοποιούνται αναλόγως; Ποιός ο λόγος να πριμοδοτούνται πτυχία, που δίδονται αφειδώς και πιθανόν και σκοπίμως από συγκεκριμένη σχολή, ώστε να αλωθεί η εκπαίδευση σε επίπεδο στελεχών, όταν ελάχιστη έως ανύπαρκτη είναι η συνάφεια σπουδών με το αντικείμενο της θέσης στελέχους; Επίσης , λόγω παράτασης πλέον του εργασιακού βίου, θα ήταν σκόπιμη, ίσως, η μοριοδότηση υποψηφίων έως και τα 30 έτη , λόγω προϋπηρεσίας.Μια αναφορά και στη συνέντευξη. Πολλοί, υποφέραμε από την αμαρτωλή διαχείρησή της στα πλαίσια των υπηρεσιακών συμβουλίων.Η λύση όμως δεν είναι η κατάργησή της, αλλά η διαχείρησή της. Όλοι γνωρίζουμε ότι θα βρεθούμε μπροστά σε πολύ δυσάρεστες εκπλήξεις καταργώντας τη συνέντευξη. Πρόσωπα με τίτλους, όμως εντελώς ακατάλληλα θα παρεισφρύσουν στο στελεχιακό δυναμικό της εκπάίδευσης.