• Σχόλιο του χρήστη 'Χριστινα Νικηταρα' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 07:37

    Φωτογραφικό θεωρώ το μοριοδοτούμενο διδακτορικό στη διοίκηση της εκπαίδευσης.Συνδικαλιστές και από τους δυο χώρους έσπευδαν πριν από δυο τρία χρόνια να πάρουν σχετικό τίτλο αναμένοντας το μέτρο αυτό..Τίθεται το ερώτημα.Ο τίτλος αυτός που αποκτήθηκε κυρίως από το ανοικτό πανεπιστήμιο και είναι γενικότατος,αναφέρεται στην προσχολική,την δευτεροβάθμια,την πρωτοβάθμια εκπαίδευση,έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από το διδακτορικό που αποκτήθηκε σε ξένα ή σε ελληνικά πανεπιστήμια;Γιατίχωρίς να θέλω βα υποτιμήσω το ανοικτό πανεπιστήμιο,άλλη πανεπιστημιακή σχολή με αντικείμενο την διοίκηση στην εκπαίδευση ως τώρα δεν υπάρχει.Επειδή δε μια γενική αναφορά για την διοίκηση στην εκπαίδευση δεν είναι αρκετή για να καταρτίσει και να ετοιμάσει κάποιον να αναλάβει την τύχη των πολύπαθων εκπαιδευτικών μας υπηρεσιών,θεωρώ αναγκαίο να επιστρέψουμε στη μοριοδότηση γενικώς του διδακτορικού, του σχετικού με το διδακτικό αντικείμενο των κλάδων μας.Αυτό αποδεικνύει την ικανότητα του εκπαιδευτικού να θυσιάζει ,να παλεύει και να επιτυγχάνει την βελτίωσή του γιατί απαιτεί σκληρή εργασία, μελέτη και αγάπη για τη γνώση. Επίσης η φοίτηση στη σχολή δημόσιας διοίκησης θεωρώ ότι θα ενημερώσει για τις αρχές της διοίκησης της εκπαίδευσης σε αυτούς που θα φοιτήσουν. Πολλαπλές καιόχι ιδιαίτερα ελκυστικές είναι επίσης οι πολλές αναφερόμενες δοκιμασίες για τα υποψήφια στελέχη.Δυο τρεις φορές αναφέρεται η επιλογή και η διαδικασία.Επιλογή για την φοίτηση,επιλογή για την συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής...Θεωρώ ότι η επιλογή πρέπει να σταματά στην αποφοίτηση..για να έχει βαρύτητα και η φοίτηση..