• Σχόλιο του χρήστη 'Χριστινα Νικηταρα' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 08:47

    Με κάποιο τρόπο επίσης πρέπει να ανιχνεύονται οι διοικητικές δεξιότητες...Οι τίτλοι σπουδών δεν αποδεικνύουν και την ικανότητα κάποιου να διοικεί...΄Αλλο έρευνα ,άλλο σπουδές, άλλο διοίκηση..Βεβαίως η διοίκηση στην εκπαίδευση πρέπει να τα προυποθέτει όλα...Γιατί οι εκπαιδευτικοί είναι και επιστήμονες και αν θέλουν να διοικήσουν πρέπει να διαθέτουν και να θέλουν να καλλιεργήσουν τις διοικητικές δεξιότητες..Όσο για τα χρόνια εκπαιδευτικής ή διδακτικής εμπειρίας;Είναι αδιάψευστο κριτήριο των αρίστων η ισόβια παραμονή τους στην τάσξη χωρίς προσπάθεια εκ μέρους τους ή από την πολιτεία να επιμορφωθούν;Ούτε πάλι διαρκώς επιμορφούμενοι χωρίς την εμπειρία της τάξης είναι οι καταλληλότεροι για την διοίκηση στην εκπαίδευση..Ισορροπία μεταξύ μόρφωσης,επιμόρφωσης και διδακτικής.. Μοριοδότησης να τύχουν όχι μόνο οι διδαχθέντες αλλά και οι διδάξαντες στα ΠΕΚ ή σε σχολές δευτεροβάθμιας ή πρωτοβάθμιας επιμόρφωσης.. Μοριοδότηση σε συμμετοχές με εισηγήσεις σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά συνέδρια,αρθρογραφία σε επιστημονικά περιοδικά,βιβλιογραφία. Κυρίως όμως χρειαζόμαστε πρόσωπα που θέλουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους μαθητές,στους γονείς,στην κοινωνία..Διακονία όχι εξουσία.. Υπάρχουν τέτοιοι εκπαιδευτικοί,αθόρυβοι,ευεργετικοί..απέναντι και σε κάποιους άλλους που η αλαζονεία τους ταλαιπώρησε και ταλαιπωρεί ακόμη δυστυχώς την εκπαίδευση..Χρειαζόμαστε τους πρώτους..