Αρχική Εθνικό Στρατηγικό πλαίσιο για έρευνα και τεχνολογία4 Οι προτεραιότητες του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου για την Έρευνα και Καινοτομία (Ε.Σ.Π.Ε.Κ)Σχόλιο του χρήστη Nikos Vogiatzis | 25 Ιουνίου 2014, 09:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στον τομέα πρώτης προτεραιότητας "1. Τεχνολογίες διαχείρισης περιεχομένου και πληροφοριών (Content technologies and information management)" δύναται να προστεθεί bullet ως ακολούθως το οποίο να παραπέμπει πιο εστιασμένα στον ανερχόμενο κλάδο καινοτόμων τεχνολογιών ψυχαγωγικού λογισμικού και δημιουργικού περιεχομένου: "- Καινοτόμες τεχνολογικές πλατφόρμες και εργαλεία ανάπτυξης ψυχαγωγικού λογισμικού (serious/casual/mobile games, MMORPGs κ.α.), διαδραστικό δημιουργικό περιεχόμενο, και ολοκλήρωση νέων τεχνολογιών Κοινωνικής Δικτύωσης."