------Σχετικά με το άρθρο 6 παράγραφος θ και συγκεκριμένα στην πρόταση:
'Οπου υπάρχει ιδρυμένο και λειτουργεί Τ.Ε. δεν χορηγείται εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης.-----------------------------
Πρέπει να αποσυρθεί αυτή η πρόταση.Η παράλληλη στήριξη είναι θεσμός που έχει ως κύριο στόχο την ένταξη του μαθητή στην τάξη και υλοποιείται αποκλειστικά μέσα στην τάξη.Δεν μπορεί να σχετίζεται η χορήγηγηση της παράλληλης με το Τμήμα Ενταξης.Το Τμήμα Ένταξης είναι μια δομή της Ειδικής Αγωγής μέσα στα γενικά σχολεία που στόχο έχει την εκπαιδευτική παρέμβαση με εξατομικευμένα προγράμματα στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Λειτουργεί μέσα στο γενικό σχολείο ως ξεχωριστό τμήμα και δέχεται παιδιά από όλες τις τάξεις.Θα πρέπει να χορηγείται παράλληλη στήριξη ανεξάρτητα αν υπάρχει ή δεν υπάρχει Τμήμα ΄Ενταξης στο κάθε σχολείο.Δηλαδή όπως γίνεται μέχρι σήμερα.
------Σχετικά με το άρθρο 6 παράγραφος θ και συγκεκριμένα στην πρόταση: 'Οπου υπάρχει ιδρυμένο και λειτουργεί Τ.Ε. δεν χορηγείται εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης.----------------------------- Πρέπει να αποσυρθεί αυτή η πρόταση.Η παράλληλη στήριξη είναι θεσμός που έχει ως κύριο στόχο την ένταξη του μαθητή στην τάξη και υλοποιείται αποκλειστικά μέσα στην τάξη.Δεν μπορεί να σχετίζεται η χορήγηγηση της παράλληλης με το Τμήμα Ενταξης.Το Τμήμα Ένταξης είναι μια δομή της Ειδικής Αγωγής μέσα στα γενικά σχολεία που στόχο έχει την εκπαιδευτική παρέμβαση με εξατομικευμένα προγράμματα στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Λειτουργεί μέσα στο γενικό σχολείο ως ξεχωριστό τμήμα και δέχεται παιδιά από όλες τις τάξεις.Θα πρέπει να χορηγείται παράλληλη στήριξη ανεξάρτητα αν υπάρχει ή δεν υπάρχει Τμήμα ΄Ενταξης στο κάθε σχολείο.Δηλαδή όπως γίνεται μέχρι σήμερα.