Καλά όλα τα παραπάνω, εξηγείστε μου όμως σας παρακαλώ γιατί δεν συμπεριλαμβάνετε την επιτυχία σε έναν από τους ασέπ στη δευτεροβάθμια. Ένας φιλόλογος για παράδειγμα μπορεί να έχει ένα διδακτορικό ή μεταπτυχιακό ή σεμινάριο ειδικής αγωγής και μία καλή επιτυχία σε έναν από τους ασέπ που προηγήθηκαν. Γιατί δεν το αναφέρετε καθόλου στο σχέδιό σας; Το θεωρείτε αμελητέο;Δεν είναι ένα επιπλέον προσόν για να προκριθεί κάποιος έναντι κάποιου άλλου που δεν αγωνίστηκε καθόλου ή πολύ απλά "πάτωσε"; Αν πραγματικά επιθυμείτε ποιότητα στην ειδική αγωγή θα πρέπει να το προσθέσετε πάραυτα!
Καλά όλα τα παραπάνω, εξηγείστε μου όμως σας παρακαλώ γιατί δεν συμπεριλαμβάνετε την επιτυχία σε έναν από τους ασέπ στη δευτεροβάθμια. Ένας φιλόλογος για παράδειγμα μπορεί να έχει ένα διδακτορικό ή μεταπτυχιακό ή σεμινάριο ειδικής αγωγής και μία καλή επιτυχία σε έναν από τους ασέπ που προηγήθηκαν. Γιατί δεν το αναφέρετε καθόλου στο σχέδιό σας; Το θεωρείτε αμελητέο;Δεν είναι ένα επιπλέον προσόν για να προκριθεί κάποιος έναντι κάποιου άλλου που δεν αγωνίστηκε καθόλου ή πολύ απλά "πάτωσε"; Αν πραγματικά επιθυμείτε ποιότητα στην ειδική αγωγή θα πρέπει να το προσθέσετε πάραυτα!