Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ευη | 1 Δεκεμβρίου 2009, 09:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΒΡΙΣΚΩ ΘΕΤΙΚΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ.ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΥΩΝ ΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΕΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝ.ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΚΟΜΑΤΙΚΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΙΣΧΥΕΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΙΔΟΣ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Ή ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΑ ΙΔΙΑ Ή ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ.ΟΛΟΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝ ΟΧΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Ή ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ.