Στο άρθρο 4 παρ. 4.β. του ίδιου νομοσχεδίου αναφέρεται ότι " Την εισήγηση για την κατάρτιση των προσαρμοσμένων εξατομικευμένων ή ομαδικών προγραμμάτων ψυχοπαιδαγωγικής και διδακτικής υποστήριξης και δημιουργικής απασχόλησης σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς της τάξης και με το ΕΕΠ, καθώς και την εφαρμογή άλλων επιστημονικών, κοινωνικών και λοιπών υποστηρικτικών μέτρων για τα άτομα με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα σχολεία, στην έδρα του ΚΕΔΥ ή στο σπίτι".
Απαιτείται να συμπληρωθεί και στο συγκεκριμένο άρθρο στην παράγραφο 3 η συνεργασία ΚΕΔΥ και εκπαιδευτικού του τμήματος ένταξης ή του ΕΕΠ, αλλιώς θα υπάρχει αντίφαση. Σε κάθε περίπτωση απαιτείται η συνεργασία των δυο όσον αφορά τα προγράμματα εκπαίδευσης.
Στο άρθρο 4 παρ. 4.β. του ίδιου νομοσχεδίου αναφέρεται ότι " Την εισήγηση για την κατάρτιση των προσαρμοσμένων εξατομικευμένων ή ομαδικών προγραμμάτων ψυχοπαιδαγωγικής και διδακτικής υποστήριξης και δημιουργικής απασχόλησης σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς της τάξης και με το ΕΕΠ, καθώς και την εφαρμογή άλλων επιστημονικών, κοινωνικών και λοιπών υποστηρικτικών μέτρων για τα άτομα με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στα σχολεία, στην έδρα του ΚΕΔΥ ή στο σπίτι". Απαιτείται να συμπληρωθεί και στο συγκεκριμένο άρθρο στην παράγραφο 3 η συνεργασία ΚΕΔΥ και εκπαιδευτικού του τμήματος ένταξης ή του ΕΕΠ, αλλιώς θα υπάρχει αντίφαση. Σε κάθε περίπτωση απαιτείται η συνεργασία των δυο όσον αφορά τα προγράμματα εκπαίδευσης.