Πιστεύω πως στο ΚΕΔΥ πρέπει να τοποθετείται και να υπηρετεί και ο κλάδος των καθηγητών Φυσικής Αγωγής με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, ΠΕ-11.50, όπως στο παρελθόν για τους παρακάτω λόγους:
1. Όταν χρειάζεται να γίνει αξιολόγηση σε παιδί με κινητικά προβλήματα.
2. Σε περίπτωση διάγνωσης δυσλεξίας είναι απαραίτητη η γνώμη του καθώς ανιχνεύει χαρακτηριστικά όπως ο καθρεπτισμός, πλευρίωση, προσανατολισμός στο χωροχρόνο κλπ.
3. Λειτουργεί συμπληρωματικά όσον αφορά την ψυχοκινητική αξιολόγηση καθώς είναι ο καταλληλότερος για την προσέγγιση του μαθητή, όσον αφορά τα ενδιαφέροντα του.
4. Είναι αυτός που η λέξη "παιχνίδι" γίνεται ένα εργαλείο στα χέρια του το οποίο χρησιμοποιεί προκειμένου να συμπληρώσει και να αναβαθμίσει τη συνολική αξιολόγηση του μαθητή.
Ευχαριστώ.
Πιστεύω πως στο ΚΕΔΥ πρέπει να τοποθετείται και να υπηρετεί και ο κλάδος των καθηγητών Φυσικής Αγωγής με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, ΠΕ-11.50, όπως στο παρελθόν για τους παρακάτω λόγους: 1. Όταν χρειάζεται να γίνει αξιολόγηση σε παιδί με κινητικά προβλήματα. 2. Σε περίπτωση διάγνωσης δυσλεξίας είναι απαραίτητη η γνώμη του καθώς ανιχνεύει χαρακτηριστικά όπως ο καθρεπτισμός, πλευρίωση, προσανατολισμός στο χωροχρόνο κλπ. 3. Λειτουργεί συμπληρωματικά όσον αφορά την ψυχοκινητική αξιολόγηση καθώς είναι ο καταλληλότερος για την προσέγγιση του μαθητή, όσον αφορά τα ενδιαφέροντα του. 4. Είναι αυτός που η λέξη "παιχνίδι" γίνεται ένα εργαλείο στα χέρια του το οποίο χρησιμοποιεί προκειμένου να συμπληρώσει και να αναβαθμίσει τη συνολική αξιολόγηση του μαθητή. Ευχαριστώ.