ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β` ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Άρθρο 9 Σχολικές µονάδες
2. Θέµατα Λειτουργίας:
4. Ο αριθµός των µαθητών ανά τµήµα και εργαστήριο στην Πρωτοβάθµια και
∆ευτεροβάθµια εκπαίδευση δεν µπορεί να είναι µικρότερος από 5 µαθητές και
µεγαλύτερος από 8 µαθητές. Μέσα στο εύρος αυτό ο σύλλογος προσωπικού των Σ.Μ.Ε.Ε.διαµορφώνει τα τµήµατα. Εάν σε µία Σ.Μ.Ε.Ε. ο αριθµός των µαθητών στα τµήµατα είναι µεγαλύτερος από 8 λόγω ελλείψεως χώρου τότε υπάρχει η δυνατότητα µέσα στο ίδιο τµήµα να βρίσκονται δύο εκπαιδευτικοί.
Διορθώστε τη διατύπωση "υπάρχει η δυνατότητα" σε "πρέπει".
Αλλιώς θα παρατηρήσουμε τμήματα ΣΜΕΕ με 9-10-12 μαθητές, αφού "υπάρχει η δυνατότητα" και όχι η υποχρέωση.
Και στο "λόγω ελλείψεως χώρου" προσθέστε το "ή εκπαιδευτικών".
Να προστεθεί το "Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων της ΣΜΕΕ σε συνεργασία με τον Σύμβουλο ΕΕ μπορεί να αποφασίζεται η χρονική διάρκεια της διδακτικής ώρας από 35 έως 45 λεπτά της ώρας".
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β` ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Άρθρο 9 Σχολικές µονάδες 2. Θέµατα Λειτουργίας: 4. Ο αριθµός των µαθητών ανά τµήµα και εργαστήριο στην Πρωτοβάθµια και ∆ευτεροβάθµια εκπαίδευση δεν µπορεί να είναι µικρότερος από 5 µαθητές και µεγαλύτερος από 8 µαθητές. Μέσα στο εύρος αυτό ο σύλλογος προσωπικού των Σ.Μ.Ε.Ε.διαµορφώνει τα τµήµατα. Εάν σε µία Σ.Μ.Ε.Ε. ο αριθµός των µαθητών στα τµήµατα είναι µεγαλύτερος από 8 λόγω ελλείψεως χώρου τότε υπάρχει η δυνατότητα µέσα στο ίδιο τµήµα να βρίσκονται δύο εκπαιδευτικοί. Διορθώστε τη διατύπωση "υπάρχει η δυνατότητα" σε "πρέπει". Αλλιώς θα παρατηρήσουμε τμήματα ΣΜΕΕ με 9-10-12 μαθητές, αφού "υπάρχει η δυνατότητα" και όχι η υποχρέωση. Και στο "λόγω ελλείψεως χώρου" προσθέστε το "ή εκπαιδευτικών". Να προστεθεί το "Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων της ΣΜΕΕ σε συνεργασία με τον Σύμβουλο ΕΕ μπορεί να αποφασίζεται η χρονική διάρκεια της διδακτικής ώρας από 35 έως 45 λεπτά της ώρας".