Στο 4.αναφέρεται: "Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα και εργαστήριο στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 5 μαθητές και μεγαλύτερος από 8 μαθητές. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις μαθητών στο φάσμα του αυτισμού ή πολυαναπηριών και κατόπιν τεκμηριωμένης εισήγησης του Διευθυντή του σχολείου και του Σχολικού Συμβούλου Ε.Ε. ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης μπορεί να εγκρίνει τη σύσταση υποομάδας του τμήματος με όχι λιγότερους από 3 μαθητές και η οποία υπάγεται σε κύριο τμήμα τουλάχιστον 8 μαθητών".
Θα πρέπει να εξαιρεθούν οι μαθητές που φοιτούν σε Ειδικά Νηπ/γεία, διότι με την έναρξη του σχολικού έτους, σπάνια εγράφονται 5 μαθητές και πάνω σε ένα τμήμα. Μέχρι να γίνει η παρατήρηση των νηπίων από τις νηπιαγωγούς Γενικής Αγωγής, να ζητηθεί η σύμφωνη γνώμη Σχολικών Συμβούλων Γενικής και Ειδ. Αγωγής, να περάσει το νήπιο από τα οικεία ΚΕΔΥ και να αρθούν οι προκαταλήψεις από μέρους των γονέων, απαιτούνται ίσως και 2 με 3 μήνες, οπότε ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕ ΠΡΙΝ, ΔΗΛ. ΑΠΟ 3 ΚΑΙ ΠΑΝΩ!
Επίσης να απλοποιηθούν οι διαδικασίες μείωσης του αριθμού σε ένα τμήμα, όταν υπάρχουν πολυαναπηρίες, διότι είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να μεταφέρει ένας άνθρωπος και μαλιστα ΧΩΡΙΣ Ε.Β.Π.-που συνήθως δεν υπάρχει στα Ειδικά Νηπ/γεία, μαθητές σε καροτσάκια ή με προβλήματα ισορροπίας.
Αν θέλετε μόνο φύλαξη, τότε να αυξήσετε τον αριθμό των μαθητών γενικά στην Α/θμια. Οτιδήποτε άλλο δεν θα είναι μόνο άθλος, αλλά θα κινείται στα όρια του θαύματος!
Να αφήσετε τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα,έως έχει!
Στο 4.αναφέρεται: "Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα και εργαστήριο στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 5 μαθητές και μεγαλύτερος από 8 μαθητές. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις μαθητών στο φάσμα του αυτισμού ή πολυαναπηριών και κατόπιν τεκμηριωμένης εισήγησης του Διευθυντή του σχολείου και του Σχολικού Συμβούλου Ε.Ε. ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης μπορεί να εγκρίνει τη σύσταση υποομάδας του τμήματος με όχι λιγότερους από 3 μαθητές και η οποία υπάγεται σε κύριο τμήμα τουλάχιστον 8 μαθητών". Θα πρέπει να εξαιρεθούν οι μαθητές που φοιτούν σε Ειδικά Νηπ/γεία, διότι με την έναρξη του σχολικού έτους, σπάνια εγράφονται 5 μαθητές και πάνω σε ένα τμήμα. Μέχρι να γίνει η παρατήρηση των νηπίων από τις νηπιαγωγούς Γενικής Αγωγής, να ζητηθεί η σύμφωνη γνώμη Σχολικών Συμβούλων Γενικής και Ειδ. Αγωγής, να περάσει το νήπιο από τα οικεία ΚΕΔΥ και να αρθούν οι προκαταλήψεις από μέρους των γονέων, απαιτούνται ίσως και 2 με 3 μήνες, οπότε ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕ ΠΡΙΝ, ΔΗΛ. ΑΠΟ 3 ΚΑΙ ΠΑΝΩ! Επίσης να απλοποιηθούν οι διαδικασίες μείωσης του αριθμού σε ένα τμήμα, όταν υπάρχουν πολυαναπηρίες, διότι είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να μεταφέρει ένας άνθρωπος και μαλιστα ΧΩΡΙΣ Ε.Β.Π.-που συνήθως δεν υπάρχει στα Ειδικά Νηπ/γεία, μαθητές σε καροτσάκια ή με προβλήματα ισορροπίας. Αν θέλετε μόνο φύλαξη, τότε να αυξήσετε τον αριθμό των μαθητών γενικά στην Α/θμια. Οτιδήποτε άλλο δεν θα είναι μόνο άθλος, αλλά θα κινείται στα όρια του θαύματος! Να αφήσετε τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα,έως έχει!