• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΑΓΚΑΣ' | 1 Δεκεμβρίου 2009, 09:59

    Αξιότιμη κα. Υπουργέ. Σχετικά με το θέμα των προσλήψεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που βρίσκεται τις ημέρες αυτές σε Δημόσια διαβούλευση σας αναφέρω τα εξής: 1.ΑΣΕΠ Συμφωνώ μοναδικός τρόπος επιλογής του προσωπικού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, για αντικειμενικούς και αξιοκρατικούς λόγους, να είναι η επιτυχής συμμετοχή σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Η προσμέτρηση στα κριτήρια επιλογής και της αποκτηθείσας, μέχρι 30.6.2009, εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας να έχει μόνο συμβολικό χαρακτήρα και όχι ουσιαστικό γιατί διαφορετικά είναι δυνατό οι επιτυχόντες που συγκέντρωσαν τη μεγαλύτερη βαθμολογία στο διαγωνισμό αν δεν έχουν προϋπηρεσία να κινδυνεύουν να βρεθούν τελευταίοι στον αξιολογικό πίνακα και να μηδενιστεί πρακτικά ο άμεσος διορισμός τους. Θεωρώ ότι η σημερινή προβλεπόμενη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας, μισό μόριο για κάθε εξάμηνο, από την νομοθεσία του ΑΣΕΠ είναι υπέρ αρκετή και δεν πρέπει να αλλάξει. Η μοριοδότηση των πρόσθετων σπουδών (μεταπτυχιακό-διδακτορικό), που έχουν συνάφεια με το εκπαιδευτικό έργο, πρέπει να ενισχυθεί. Προτείνω όλοι οι επιτυχόντες σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, από το 1998 μέχρι το 2008, που δε διορίστηκαν ακόμη να τοποθετηθούν σε ένα πίνακα με χρονολογική σειρά επιτυχίας και με αύξοντα αριθμό μορίων, τα μόρια που συγκέντρωσαν στον καλύτερο για αυτούς διαγωνισμό από αυτούς που έλαβαν μέρος. Από τον πίνακα αυτό να γίνονται οι μόνιμοι διορισμοί και οι προσλήψεις των αναπληρωτών – ωρομισθίων. Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να γίνεται κάθε δύο τουλάχιστον χρόνια i.για τους νέους πτυχιούχους των καθηγητικών σχολών ii.για όσους δεν έχουν πάρει μέρος μέχρι σήμερα iii.για όσους θέλουν να βελτιώσουν τη βαθμολογία τους. Είναι επιεικώς απάνθρωπο οι επιτυχόντες και μη διορισθέντες να καλούνται υποχρεωτικά να δίνουν εξετάσεις κάθε δύο χρόνια. 2.Ενιαίος Πίνακας Αναπληρωτών Όλοι οι εγγεγραμμένοι σε αυτόν που έχουν και επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, που έγιναν από το 1998 μέχρι και το 2008, διορίζονται σε ποσοστό 50% των ετήσιων προσλήψεων μέχρι εξαντλήσεως του πίνακα.