Ειναι άδικο για τους εκπαιδευτικούς της Γενικής Εκπαιδευσης με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή να κατατάσσονται τελευσταίοι για διορισμό μετά τους ΠΕ61 και ΠΕ71.
Προτείνουμε:
1. Να τοποθετούνται όλοι στην ίδια επετηρίδα, αλλά στους εκπαιδευτικούς που προέρχονται από τη Γενική Εκπαιδευση να μη μοριοδοτείται το πτυχίο-κριτήριο για την ένταξή τους στην Ειδική Εκπαίδευση.
2. Οι εκπαιδευτικοί ΕΕ, απόφοιτοι των ΠΤΕΑ και Κοινωνικής Πολιτικής να μπορούν να διορίζονται στη Γενική Εκπαίδευση, κατόπιν κατάλληλων μεταπτυχιακών σπουδών. Τεκμηρίωση: α)οι πρακτικές της ειδικής εκπαιδευσης έχουν μπει πλέον στα γενικά σχολεία. β) αρκετοί από τους ΠΕ61 και ΠΕ71, ίσως δεν αντέξουν τις συνθήκες εργασίας ενός Ειδικού σχολείου, γι΄αυτό να έχουν την επιλογή της γενικής εκπαίδευσης.
Ειναι άδικο για τους εκπαιδευτικούς της Γενικής Εκπαιδευσης με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή να κατατάσσονται τελευσταίοι για διορισμό μετά τους ΠΕ61 και ΠΕ71. Προτείνουμε: 1. Να τοποθετούνται όλοι στην ίδια επετηρίδα, αλλά στους εκπαιδευτικούς που προέρχονται από τη Γενική Εκπαιδευση να μη μοριοδοτείται το πτυχίο-κριτήριο για την ένταξή τους στην Ειδική Εκπαίδευση. 2. Οι εκπαιδευτικοί ΕΕ, απόφοιτοι των ΠΤΕΑ και Κοινωνικής Πολιτικής να μπορούν να διορίζονται στη Γενική Εκπαίδευση, κατόπιν κατάλληλων μεταπτυχιακών σπουδών. Τεκμηρίωση: α)οι πρακτικές της ειδικής εκπαιδευσης έχουν μπει πλέον στα γενικά σχολεία. β) αρκετοί από τους ΠΕ61 και ΠΕ71, ίσως δεν αντέξουν τις συνθήκες εργασίας ενός Ειδικού σχολείου, γι΄αυτό να έχουν την επιλογή της γενικής εκπαίδευσης.