Στο προηγούμενο νομοσχέδιο(στο οποίο είχε τελειώσει η διαβούλευση) στα ακαδημαικά κριτήρια μετρούσε το :
ζ)είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΕ που υλοποιείται από Πανεπιστήμια (1,5) μονάδα .
Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον 400 ωρών στην ΕΕ ,που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι της 30/08/2014 ,από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μία (1) μονάδα .
Τα ανωτέρω μετρούσανε και αθροιστικά και ΌΧΙ άπαξ όπως εισάγεται σε αυτό το άρθρο . Δημιουργείται μια αδικία εις βάρος των ήδη τελειόφοιτων των 400 ωρών σεμιναρίων , γιατί ενώ έχουν δώσει ως χρήματα 2000-2500 ευρώ μέσο όρο για να το τελειώσουνε-αποκτήσουνε το πιστοποιητικό παρακολούθησης ,τώρα και λόγω της κρίσης, το αντίστοιχο σεμινάριο κοστίζει 900-1400 ευρώ δίνοντας όμως τα διπλάσια μόρια . Με απλά λόγια δίνοντας τα μισά χρήματα έχεις τα διπλάσια μόρια !!! Και πείτε μου το κίνητρο σε έναν ήδη κάτοχο του σεμιναρίου 400 ωρών γιατί να παρακολουθήσει ένα καινούργιο και να επιμορφωθεί ??? 1000 ευρώ για μισό (0,5) μόριο ακόμη ??? Νομίζω πως πρέπει να υπάρξει κίνητρο για τους εκπαιδευτικούς για Δια Βίου Μάθηση και Επιμόρφωση ,πόσο μάλλον περισσότερο όταν αυτή την διαρκή μάθηση την πληρώνουνε από την τσέπη τους ,στερούμενοι άλλες χαρές της Ζωής . Αυτό το κίνητρο τους το στερεί η λέξη ΑΠΑΞ που υπάρχει στην περίπτωση 3 του άρθρου 22 : 3) ο κάτοχος των κριτηρίων ζ) και η)μοριοδοτείται άπαξ μόνο για το ζ) του παρόντος άρθρου .
Στο προηγούμενο νομοσχέδιο(στο οποίο είχε τελειώσει η διαβούλευση) στα ακαδημαικά κριτήρια μετρούσε το : ζ)είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΕ που υλοποιείται από Πανεπιστήμια (1,5) μονάδα . Σεμινάρια αποδεδειγμένης ετήσιας διάρκειας τουλάχιστον 400 ωρών στην ΕΕ ,που θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι της 30/08/2014 ,από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μοριοδοτούνται με μία (1) μονάδα . Τα ανωτέρω μετρούσανε και αθροιστικά και ΌΧΙ άπαξ όπως εισάγεται σε αυτό το άρθρο . Δημιουργείται μια αδικία εις βάρος των ήδη τελειόφοιτων των 400 ωρών σεμιναρίων , γιατί ενώ έχουν δώσει ως χρήματα 2000-2500 ευρώ μέσο όρο για να το τελειώσουνε-αποκτήσουνε το πιστοποιητικό παρακολούθησης ,τώρα και λόγω της κρίσης, το αντίστοιχο σεμινάριο κοστίζει 900-1400 ευρώ δίνοντας όμως τα διπλάσια μόρια . Με απλά λόγια δίνοντας τα μισά χρήματα έχεις τα διπλάσια μόρια !!! Και πείτε μου το κίνητρο σε έναν ήδη κάτοχο του σεμιναρίου 400 ωρών γιατί να παρακολουθήσει ένα καινούργιο και να επιμορφωθεί ??? 1000 ευρώ για μισό (0,5) μόριο ακόμη ??? Νομίζω πως πρέπει να υπάρξει κίνητρο για τους εκπαιδευτικούς για Δια Βίου Μάθηση και Επιμόρφωση ,πόσο μάλλον περισσότερο όταν αυτή την διαρκή μάθηση την πληρώνουνε από την τσέπη τους ,στερούμενοι άλλες χαρές της Ζωής . Αυτό το κίνητρο τους το στερεί η λέξη ΑΠΑΞ που υπάρχει στην περίπτωση 3 του άρθρου 22 : 3) ο κάτοχος των κριτηρίων ζ) και η)μοριοδοτείται άπαξ μόνο για το ζ) του παρόντος άρθρου .