Αρθρο 22- Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Ειδικής Εκπαίδευσης
Διαφωνώ κάθετα με την παράγραφο 3γ και το ποσοστό 30% στον κλάδο ΠΕ-60 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ.2.1 του παρόντος νόμου, ώστε σε κάθε φάση πρόσληψης να συμμετέχουν και ενίοτε να προηγούνται του κλάδου ΠΕ-61.
Σε λίγα χρόνια (2-3) ο πίνακας θα έχει γεμισει από λίγους ΠΕ-61 και πολλούς ΠΕ-60, ενώ το μοναδικό πανεπιστήμιο στη χώρα που καταρτίζει ΠΕ-61 (και είναι το Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής Βόλου) δεν θα εχει λόγο ύπαρξης καθώς θα "βγάζει" επιστήμονες που οι δομές της κοινωνίας δεν θα έχουν ανάγκη.
Ζητώ, αν όχι να καταργηθεί αυτό το ποσοστό να γίνει ίσο με το αντίστοιχο του κλαδου ΠΕ-71.δηλαδή 5%.
Αν όχι αυτό, τότε κάθε πρόσληψη θα αφορά ξεκάθα πρώτα όλους τους ΠΕ-61 και μόνο σε περίπτωση που ο πίνακας δεν θα έχει άλλους να τροφοδοτείται απο ΠΕ60
Αρθρο 22- Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Ειδικής Εκπαίδευσης Διαφωνώ κάθετα με την παράγραφο 3γ και το ποσοστό 30% στον κλάδο ΠΕ-60 που έχουν τα προσόντα του Άρθρου 20 παραγ.2.1 του παρόντος νόμου, ώστε σε κάθε φάση πρόσληψης να συμμετέχουν και ενίοτε να προηγούνται του κλάδου ΠΕ-61. Σε λίγα χρόνια (2-3) ο πίνακας θα έχει γεμισει από λίγους ΠΕ-61 και πολλούς ΠΕ-60, ενώ το μοναδικό πανεπιστήμιο στη χώρα που καταρτίζει ΠΕ-61 (και είναι το Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής Βόλου) δεν θα εχει λόγο ύπαρξης καθώς θα "βγάζει" επιστήμονες που οι δομές της κοινωνίας δεν θα έχουν ανάγκη. Ζητώ, αν όχι να καταργηθεί αυτό το ποσοστό να γίνει ίσο με το αντίστοιχο του κλαδου ΠΕ-71.δηλαδή 5%. Αν όχι αυτό, τότε κάθε πρόσληψη θα αφορά ξεκάθα πρώτα όλους τους ΠΕ-61 και μόνο σε περίπτωση που ο πίνακας δεν θα έχει άλλους να τροφοδοτείται απο ΠΕ60