Για όλους εμάς που εργαζόμαστε χρόνια στην ειδική αγωγή, έχω να πω ότι προσωπικά ως Νηπιαγωγός μέχρι τώρα καλύπτω κενά σε σχολικές μονάδες, στις οποίες αν δεν δεχόμουν τη θέση, απλά δεν θα λειτουργούσαν, καθώς το 2007-8-9 ήμασταν στον πίνακα ελάχιστοι εκπαιδευτικοί.
Δεν μπορώ να δεχθώ αυτή την εκστρατεία κατασυκοφάντησης και μάλιστα από συναδέλφους 22 ετών, που μόλις τελείωσαν τη σχολή τους. Δεν είναι λογικό ο διδάκτορας ή ο μεταπτυχιακός, που στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης θα ανταμείβονταν για τις συνεχείς τους σπουδές 6 και 10 χρόνων να διαγράφεται , με όλη την πολυετή εμπειρία που διαθέτει, γιατί ξαφνικά θα είναι ανώτερος ο εκπαιδευτικός των 22 ετών με τα 4 έτη σπουδών και την μηδενική προϋπηρεσία.
Πιστεύω πως το 30% είναι το λιγότερο που μπορεί να δοθεί σε συναδέλφους που έχουν δώσει τη ζωή τους γι αυτή την δουλειά εδώ και τόσα χρόνια..
Ολα τα προσόντα θα πρέπει να μετράνε αθροιστικά(Διδακτορικό+Μεταπτυχιακό+Σεμινάριο)
Για όλους εμάς που εργαζόμαστε χρόνια στην ειδική αγωγή, έχω να πω ότι προσωπικά ως Νηπιαγωγός μέχρι τώρα καλύπτω κενά σε σχολικές μονάδες, στις οποίες αν δεν δεχόμουν τη θέση, απλά δεν θα λειτουργούσαν, καθώς το 2007-8-9 ήμασταν στον πίνακα ελάχιστοι εκπαιδευτικοί. Δεν μπορώ να δεχθώ αυτή την εκστρατεία κατασυκοφάντησης και μάλιστα από συναδέλφους 22 ετών, που μόλις τελείωσαν τη σχολή τους. Δεν είναι λογικό ο διδάκτορας ή ο μεταπτυχιακός, που στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης θα ανταμείβονταν για τις συνεχείς τους σπουδές 6 και 10 χρόνων να διαγράφεται , με όλη την πολυετή εμπειρία που διαθέτει, γιατί ξαφνικά θα είναι ανώτερος ο εκπαιδευτικός των 22 ετών με τα 4 έτη σπουδών και την μηδενική προϋπηρεσία. Πιστεύω πως το 30% είναι το λιγότερο που μπορεί να δοθεί σε συναδέλφους που έχουν δώσει τη ζωή τους γι αυτή την δουλειά εδώ και τόσα χρόνια.. Ολα τα προσόντα θα πρέπει να μετράνε αθροιστικά(Διδακτορικό+Μεταπτυχιακό+Σεμινάριο)