Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Πασχαλίδου Ελένη | 1 Δεκεμβρίου 2009, 10:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με το σύστημα του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ πλεονέκτημα έχουν οι νέοι με οικονομική δυνατότητα παρακολούθησης καλού φροντιστηρίου. Όποιος έχει οικογενειακές υποχρεώσεις και δεν έχει τον ίδιο χρόνο προετοιμασίας, ούτε τη δυνατότητα να προετοιμαστεί με φροντιστήριο είναι καταδικασμένος να είναι μονίμως επιτυχών και ποτέ διοριστέος. Είμαι αδιόριστη εκπαιδευτικός, παντρεμένη με παιδιά, χωρίς οικονομική άνεση, επιτυχών 3 φορές στον διαγωνισμό και πέρα του ότι δεν με καλέσανε ποτέ έστω για αναπληρώτρια, τις υπόλοιπες φορές που έγινε διαγωνισμός δεν κατάφερα να πάρω μέρος λόγω οικογενειακών αναγκών. Πόσες φορές θα πρέπει να περάσω την ίδια διαδικασία. Οποιοδήποτε σύστημα και αν δημιουργήσετε καλό θα ήταν να μην υποχρεώνει τον εκπαιδευτικό να παίρνει μέρος κάθε 2 χρόνια στον διαγωνισμό. Είμαστε άνθρωποι και έχουμε και άλλες υποχρεώσεις εκτός από το να δίνουμε κάθε τόσο εξετάσεις. Δημιουργήστε ένα σύστημα όπου ο επιτυχών να παραμένει επιτυχών και πριμοδοτήστε την παλαιότητα των πτυχίων. Μας το χρωστάτε είμαστε η γενιά που έχει πληγεί από όλες τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις των τελευταίων 20 χρόνων.