Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΑΝΤΩΝΗΣ | 1 Δεκεμβρίου 2009, 10:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητή κα Υπουργέ, Συμφωνώ απόλυτα να γίνεται η επιλογή των εκπαιδευτικών μέσω ΑΣΕΠ, νομίζω όμως ότι αυτός ο διαγωνισμός χρειάζεται διαρθρωτικές και ριζικές αλλαγές ιδίως σχετικά με τα εξεταζόμενα μαθήματα και τις ειδικότητες. Αφ΄ενός θα πρέπει να θυμίσω ότι είμαστε εκπαιδευτικοί και όχι πολυ-εργαλεία. Έχουμε ένα αντικείμενο πάνω στο οποίο αξιολογούμαστε, εδώ όμως αρχίζουν τα παράδοξα πχ: *Οι απόφοιτοι του τμήματος Φυσικής εξετάζονται στην Χημεία ή τη Γεωλογία (!). *Οι απόφοιτοι των τμημάτων Φιλοσοφίας, Κοινωνικών και ανθρωπιστικών σπουδών θεωρούνται φιλόλογοι(από πού κι ως πού;;;;)και εξετάζονται στα Αρχαία, τα Νέα Ελληνικά και την Ιστορία, πράγματα άσχετα με το αντικείμενο σπουδών τους. Επανακαθορίστε τα πτυχία και ομαδοποιήστε καλύτερα τις ειδικότητες! Βάζετε τουε φιλολόγους να δίνουν Ιστορία, αλλά στα σχολεία τα διδάσκουν οι καθηγητές Αγγλικών, Γαλλικών και οι Θεολόγοι.Καταστήστε σαφείς τις αναθέσεις διότι σε πολλά σχολεία, άσχετης ειδικότητας καθηγητές διδάσκουν άσχετα μαθήματα (πχ σε Σχολείο στο Αιγάλεω η φιλόλογος κάνει Τεχνολογία!!!!) Επίσης έμαθα πρόσφατα ότι τα δοκίμια του ΑΣΕΠ τα βαθμολογούν καθηγητές της Β’βάθμιας εκπαίδευσης. Πως επιλέγονται και από ποιόν ελέγχονται; τέλος νομίζω ότι κάτι πρέπει να προβλεφθέι και για τους «επιτυχόντες αλλά μή διριστέους» Τι πάει να πει περνάς αλλά….όχι ακριβώς ή τα ήξερες αλλά…έλα να μας τα ξαναπείς;! Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και για το βήμα.