<>
Τι σημαίνει αυτό για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ που από λάθος βρίσκονται σε διαθεσιμότητα;Υπάρχουν στα Ε.Ε.Γ. αυτοί οι εκπαιδευτικοί ή όχι;;Πώς βγήκαν σε διαθεσιμότητα εφόσον:
α) Στην ΕΑΕ, δεν καταργήθηκε ποτέ καμιά ειδικότητα, γιατί ποτέ δεν μετατράπηκαν σε ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ ή Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια.Ο Υφυπουργός Παιδείας Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος εξέδωσε Εγκύκλιο
( Αρ. Πρωτ. 137066/Γ6 /1-09-2014) με την οποία επισημαίνει πως τα ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ βαθμίδας, ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Β΄ βαθμίδας και ενιαία ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ και Β΄ βαθμίδας, καθώς και τα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) θα συνεχίσουν τη λειτουργία τους για το σχολικό έτος 2014-2015 με το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο έως και την έκδοση νέου θεσμικού πλαισίου για την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση και
β)Με βάση το νέο θεσμικό πλαίσιο, μπορεί να λειτουργήσει η ειδικότητά τους αν ήταν στο σχολείο τους;;
Τέλος, αυτή τη στιγμή στις ΣΜΕΑΕ δεν υπάρχει σχεδόν καμιά ειδικότητα για τα κορίτσια, αν αναλογιστεί κανείς ότι το 90% των μαθητριών, ακολουθούσαν τις καταργημένες ειδικότητες.
Θερμή παράκληση να επιστρέψουν οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) στις οργανικές τους θέσεις και οι αντίστοιχες ειδικότητες στα Ειδικά σχολεία.
<> Τι σημαίνει αυτό για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ που από λάθος βρίσκονται σε διαθεσιμότητα;Υπάρχουν στα Ε.Ε.Γ. αυτοί οι εκπαιδευτικοί ή όχι;;Πώς βγήκαν σε διαθεσιμότητα εφόσον: α) Στην ΕΑΕ, δεν καταργήθηκε ποτέ καμιά ειδικότητα, γιατί ποτέ δεν μετατράπηκαν σε ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ ή Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια.Ο Υφυπουργός Παιδείας Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος εξέδωσε Εγκύκλιο ( Αρ. Πρωτ. 137066/Γ6 /1-09-2014) με την οποία επισημαίνει πως τα ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ βαθμίδας, ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Β΄ βαθμίδας και ενιαία ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ και Β΄ βαθμίδας, καθώς και τα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) θα συνεχίσουν τη λειτουργία τους για το σχολικό έτος 2014-2015 με το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο έως και την έκδοση νέου θεσμικού πλαισίου για την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση και β)Με βάση το νέο θεσμικό πλαίσιο, μπορεί να λειτουργήσει η ειδικότητά τους αν ήταν στο σχολείο τους;; Τέλος, αυτή τη στιγμή στις ΣΜΕΑΕ δεν υπάρχει σχεδόν καμιά ειδικότητα για τα κορίτσια, αν αναλογιστεί κανείς ότι το 90% των μαθητριών, ακολουθούσαν τις καταργημένες ειδικότητες. Θερμή παράκληση να επιστρέψουν οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) στις οργανικές τους θέσεις και οι αντίστοιχες ειδικότητες στα Ειδικά σχολεία.